اعطای جایزه ملی مدیریت کسب و کار با طعم کارآفرینی

تهران (پانا) - سومین کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت کسب و کار در سالن اجلاس سران با اعطای جایزه ملی به پایان رسید و در پایان این کنفرانس جایزه ملی و تقدیر از کسب و کارهای موفق به ۱۳نفر اعطا شد.

کد مطلب: ۱۴۹۴۴۵۹
لینک کوتاه کپی شد
اعطای جایزه ملی مدیریت کسب و کار با طعم کارآفرینی

سالن اجلاس سران شاهد سومین کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت کسب و کار با حضور چهره های شاخص و مدیران کسب و کار بود.در ابتدای این کنفرانس محمد هادی عسگری، ریاست انجمن مدیریت کسب و کار و محمدرضا انبیائی نائب رئیس انجمن ضمن خیرمقدم و ایراد سخنرانی به محتویات برنامه اشاره کردند.

موضوعات تخصصی این کنفرانس تخصصی تحول دیجیتال بخش خصوصی و ماندگاری کسب وکارها ,نشست تخصصی تاب آوری و چالش های آینده  کسب و کارها, نشست تخصصی تفکر سیستمی,مفاهیم نوین بازاریابی بود.

پروفسور حسین راغفر عضو هیات علمی  دانشگاه الزهرا, دکتر محمد مهدی نژاد  نوری معاونت علوم تحقیقات و فناوری ستاد کل نیروهای مسلح و سایر مدیران و اساتید حضور به عمل رساندند.

این  رویداد معتبر علمی که توسط انجمن مدیریت کسب و کار ایران و با مشارکت دانشگاه های داخلی و حدود ده دانشگاه خارجی و نهادهای معتبری از جمله فدراسیون مدیریت و مشاوران کسب و کار ایران، اتحادیه انجمن های علمی، فناوری، نوآوری و تجاری سازی کشور و ... 22 و 23 مردادماه برگزار گردید و کارگاه های تخصصی و ارائه مقالات منتخب طی 5 روز پس از برگزاری کنفرانس برگزار گردید، مهم ترین برنامه این انجمن برجسته علمی است که هر ساله برگزار می گردد.

در پایان این کنفرانس جایزه ملی و تقدیر از کسب و کارهای موفق  به ۱۳نفر اعطا شد.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار