ارزش فروش حراج‌های خرده فروشی اموال تملیکی در سال جاری به 50 میلیارد تومان رسید

تهران (پانا) - مدیر سامانه حراج خرده‌فروشی الکترونیکی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت ۵۰ میلیارد تومان ارزش فروش کالاهای لوازم خانگی در حراج خرده‌فروشی این سازمان در سال جاری است.

کد مطلب: ۱۴۹۳۷۶۶
لینک کوتاه کپی شد
ارزش فروش حراج‌های خرده فروشی اموال تملیکی در سال جاری به 50 میلیارد تومان رسید

حسن خالقی اظهار کرد: از ابتدای امسال تا پایان تیرماه، ۳۷۹ مرحله حراج خرده فروشی لوازم خانگی برخط با عرضه کالاهای مختلفی از جمله لوازم برقی، سرمایشی و گرمایشی، لوازم آشپزخانه، کالای دیجیتال، وسایل تنظیف و سایر موارد صورت گرفت.

مدیر سامانه حراج خرده‌فروشی الکترونیکی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی افزود: در این حراج‌ها، ۶ هزار و ۴۲۵ ردیف کالایی عرضه شد که ۶ هزار و ۲۳۰ مورد کالا به فروش رفت.

وی تعداد پیشنهادهای ارائه شده توسط خریداران را ۳۲ هزار و ۵۳۴ مورد اعلام کرد و گفت: در این حراج ها، خریداران می توانند قیمت های پیشنهادی بر روی کالاها را که توسط سایر خریداران ارائه می شود را ببینند.

خالقی بیان کرد: قیمت کالاهای حراجی این سازمان توسط کارشناسان ارائه می شود که حدود نصف قیمت کالاها در بازار است، که در حراج این قیمت ها بالا می رود.

مدیر سامانه حراج خرده‌فروشی الکترونیکی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی تاکید کرد: ۲۶ میلیون تومان قیمت پیشنهادی کارشناسان در حراج کالاهای برخط این سازمان است که در نهایت ۵۰ میلیون تومان به فروش رفته است.

وی با اشاره به اینکه حراج های خرده فروشی از رانت و فساد در حراج های حضوری جلوگیری کرد، گفت: برگزاری حراج های برخط زمینه را برای حضور همه مردم فراهم می کند که به صورت شفاف و با عدالت محوری است.

وی خاطرنشان کرد: سامانه ستاد الکترونیک دولت، پنجره هوشمند و سازمان اموال تملیکی برای عرضه کالاها هر هفته از سوی استان های مختلف فعال است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار