مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان خبر داد؛

بهسازی ۸ هزار کلاس درس در استان اصفهان با اجرای طرح شهید عجمیان ۲

اصفهان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: طرح شهید عجمیان برای دومین سال با اولویت مدارس محروم اجرا می‌شود و هزار مدرسه و ۸ هزار کلاس درس تحت پوشش این طرح قرار گرفتند و اقداماتی نظیر شاداب‌سازی و بهسازی در آن‌ها انجام شده است.

کد مطلب: ۱۴۹۷۶۵۰
لینک کوتاه کپی شد
بهسازی ۸ هزار کلاس درس در استان اصفهان با اجرای طرح شهید عجمیان ۲

به گزارa اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان؛ محمدرضا ابراهیمی در خصوص اجرای طرح شهید عجمیان اظهار کرد: طرح شهید عجمیان از طرح‌های بسیار خوب آموزش و پرورش است که از سال گذشته آغاز شد و در سال جاری با قوت بیشتری ادامه خواهد یافت.

وی ادامه داد: رویکرد طرح شهید عجمیان، شاداب‌سازی و تجهیز مدارس مناطق محروم است و این که سن بعضی از فضاها ممکن است بالا باشد برای آن‌ها نیاز به شاداب‌سازی و استفاده بهتر از تجهیزات داریم.

ابراهیمی تاکید کرد: یکی از اهداف مهم این طرح، ایجاد عدالت آموزشی و عدالت دسترسی دانش‌آموزان به فضای مطلوب آموزشی است و امسال بهتر از سال گذشته در راستای تجهیز مناطق محروم، گام خواهیم برداشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: برای دومین سال این طرح با اولویت مدارس محروم در حال انجام است و هزار مدرسه و ۸ هزار کلاس درس تحت پوشش این طرح قرار گرفتند و اقداماتی نظیر شاداب‌سازی و بهسازی در آن‌ها انجام شده است.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: البته این مساله صرفاً مشتمل بر کارهای عمرانی نیست و حرکت‌های جهادی در بخش‌هایی از جمله کلاس‌های تقویتی و فوق برنامه و پایگاه مشاوره نیز انجام می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار