اجرای 320 برنامه فرهنگی در هفته ولادت حضرت عبدالعظیم(ع)

شهرری (پانا)- رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری گفت: 320 برنامه فرهنگی، تبلیغاتی و آئینی در دویست حسینیه، بیست موسسه قرآنی و ده کانون تبلیغی وابسته به این اداره طی هفته ولادت حضرت عبدالعظیم(ع) در شهرستان ری برگزار می شود.

کد مطلب: ۸۷۶۰۵۰
لینک کوتاه کپی شد
اجرای 320 برنامه فرهنگی در هفته ولادت حضرت عبدالعظیم(ع)

حجت الاسلام علی کنگرلو با بیان این مطلب گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی، مولودی خوانی، برپایی ایستگاه های صلواتی و سخنرانی های مذهبی از جمله این برنامه ها خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه حضرت عبدالعظیم(ع) از لحاظ جایگاه علمی و دینی جایگاه خاصی در میان اهل بیت(ع) و علمای دینی دارد عنوان کرد:محوریت برنامه های فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی در هیات و حسینیه های شاخص شهرستان ری بر مبنای شناساندن هر چه بهتر شخصیت این راوی حدیث به نسل جوان کشور است.

حجت الاسلام کنگرلو ادامه داد: ویژه برنامه های اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری از 16 تا 22 آذر ماه در هیات شاخص و محوری این شهرستان با حضور سخنران های مطرح کشور، قاریان بین المللی، شعرای آیینی و مداحان اهل بیت(ع) برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به حدیث امام هادی(ع) که فرموده اند،ثواب زیارت حضرت عبدالعظیم(ع) برابر است با زیارت امام حسین(ع) تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب شهرری را به دلیل وجود آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) قبله تهران نامیده اندو از همین رو باید برنامه های هفته میلاد این امامزاده واجب التعظیم در حد و اندازه شخصیت ایشان برگزار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار