مسئول روابط عمومی آستان عبدالعظیم حسنی(ع) خبر داد:

برگزاری جلسه هماهنگی ستاد هفته بزرگداشت ولادت حضرت عبدالعظیم (ع)

شهرری(پانا) - مسئول روابط عمومی آستان عبدالعظیم حسنی(ع) از برگزاری آخرین جلسه هماهنگی ستاد هفته بزرگداشت ولادت حضرت عبدالعظیم (ع) در سال جاری، با حضور تولیت آستان مقدس، مسئولان دستگاه های فرهنگی کشور، فرماندار، شهردار و مسئولان شهرستان ری خبرداد.

کد مطلب: ۸۷۵۰۳۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه هماهنگی ستاد هفته بزرگداشت ولادت حضرت عبدالعظیم (ع)

محمد بیگی با اعلام این خبر اظهار داشت: در این نشست که با حضور آیت الله محمدی ری شهری، مسئولان دستگاه های فرهنگی کشور، فرماندار، شهردار و مسئولان شهرستان ری برگزار می شود، عناوین نهایی برنامه های هفته میلاد حضرت عبدالعظیم (ع) درهفته بزرگداشت میلاد آن حضرت تشریح و به تصویب می رسد و مسئولان دستگاه ها نیز به اعلام برنامه های فرهنگی، هنری و اجتماعی خود در این هفته می پردازند.

وی در ادامه با اشاره به این مطلب که هفته بزرگداشت میلاد حضرت عبدالعظیم علیه السّلام از هجدهم آذر غاز و تا 24 آذر نود وهفت ادامه خواهد یافت،اظهار داشت:ویژه برنامه شب ولادت حضرت سیدالکریم(ع)سه شنبه بیستم آذربا آئین تعویض پرچم گنبدمنورحضرت عبدالعظیم(ع) همراه با جمع خوانی خدام آستان مقدس درصحن اصلی آغاز و بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء با سخنرانی حجت الاسلام عالی، قرائت زیارتنامه توسط احمد زین العابدین فرد، مدیحه سرایی با نوای محمدرضا غلامرضازاده و شعرخوانی صابر خراسانی در مصلای بزرگ ری ادامه می یابد.

بیگی تاکید کرد:در روز ولادت آنحضرت مصادف با چهارشنبه بیست و یکم آذر نیز بعد از نماز ظهر و عصر، مراسم گرامیداشت روز ولادت حضرت عبدالعظیم(ع) با سخنرانی حجت الاسلام ماندگاری و مدیحه سرایی امیر نعیمی در شبستان امام خمینی(ره) برپا می شود و در همین روز جشن کودکان نوباوگان حسینی(ع) با اجرای برنامه های متنوع کودکانه، تواشیح، مسابقه و نمایش عروسکی در تالار شیخ صدوق(ره) برگزار خواهد شد.

مسئول روابط عمومی آستان مقدس عبدالعظیم حسنی(ع) خاطر نشان کرد: مراسم پرفیض دعای کمیل پنجشنبه بیست و دوم آذر با سخنرانی حجت الاسلام رفیعی و مدیحه سرایی توسط مرتضی طاهری بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در مصلای بزرگ ری است و همچنین مراسم دعای ندبه جمعه بیست و سوم آذر با سخنرانی حجت الاسلام رفیعی و مدیحه سرایی سیدمهدی میرداماد در مصلای بزرگ ری برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه ها و مسابقات فرهنگی تصریح کرد:طرح شکرانه میلاد کریم، مسابقات ثواب زیات ،حفظ متن فارسی و عربی پیام امام رضا (ع) ،مسابقه حکمت نامه حضرت عبدالعظیم (ع)برگزار میگردد که به قید قرعه به شرکت کنندگان هدایای متبرکی اهداء خواهد شد.

بیگی ضمن عرض تبریک به مناسبت سالروز ولادت باسعادت عبدالعظیم حسنی (ع)گفت: مقدم همه عاشقان و ارادتمندان أهل بیت عصمت و طهارت (ع)را به این مراسم گرامی می داریم.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار