کنگرلو: دهه فجر امسال را با عطر فاطمی برگزار می‌کنیم

شهرری(پانا)- رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری گفت: امسال دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با شهادت حضرت فاطمه(س) و ایام فاطمیه تقارن مبارکی شده که فرصت خوبی است تا همه ما در هیئت‌های مذهبی ری دهه فجر را با عطر فاطمی برگزار کنیم.

کد مطلب: ۸۸۳۶۸۴
لینک کوتاه کپی شد
کنگرلو: دهه فجر امسال را با عطر فاطمی برگزار می‌کنیم

حجت الاسلام علی کنگرلو در نشست آموزش تخصصی هیئت‌های مذهبی با موضوع مهدویت و انتظار که در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌ری برگزار شد، اظهار کرد: ما همه زندگی خود را مدیون اهل بیت عصمت و طهارت(ع) هستیم و پیروزی این انقلاب اسلامی از نهضت سرخ حسینی و به برکت ایام محرم و صفر شکل گرفته است و در تقارن امسال باید در جلسات خود ضمن بیان معارف اسلامی و زندگی حضرت زهرا(س) به حفظ این نظام و انقلاب اسلامی و ادامه راه امام(ره) و شهیدان توجه و تأکید کنیم.

او ادامه داد: ما در سایه‌سار این انقلاب شکوهمند اسلامی به آزادی، اقتدار و امنیت دست یافتیم و می‌توانیم بر خلاف گذشته به راحتی مجلس برای اهل بیت(ع) بگیریم و باید قدردان این نعمت بزرگ باشیم و حق خود را به عنوان یک هیئتی در این زمینه به خوبی ادا کنیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی با اشاره به چهلمین سال پیروزی انقلاب و اهمیت این موضوع تصریح کرد: دشمن مدت‌هاست برای برگزاری این جشن بزرگ نقشه می‌کشید و تهدید می‌کرد ولی قطعا با همراهی شما سربازان حسینی و به کوری چشم دشمنان علی‌رغم همه توطئه‌ها و مشکلات اقتصادی موجود مراسم امسال با رنگ و بوی فاطمی بهتر از سال‌های پیش برگزار خواهد شد.

کنگرلو یادآور شد: مردم قهرمان و سرافراز ایران اسلامی خود را مدیون خون شهدا و نظام اسلامی می‌دانند و انشاءالله از این شرایط سخت هم عبور خواهیم کرد و انقلاب ما با عنایت اهل بیت(ع) به انقلاب جهانی امام زمان(عج) وصل خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار