دبیر همایش تشیع لندنی عنوان کرد:لزوم برخورد جدی و آگاهانه با جریانات تشیع انگلیسی

تبریز (پانا)- دبیرعلمی همایش تشیع لندنی گفت: اگر با جریانات انحرافی تشیع لندنی برخورد عاقلانه صورت بگیرد پرونده‌شان به زودی بسته می‌شود.

کد مطلب: ۸۴۹۴۱۸
لینک کوتاه کپی شد
دبیر همایش تشیع لندنی عنوان کرد:لزوم برخورد جدی و آگاهانه با جریانات تشیع انگلیسی

میکائیل جمالپور در دومین همایش بررسی پیامدهای نظری و عملی تشیع انگلیسی در تالار همایش مصلای امام خمینی (ره) اظهار کرد: در ۱۵۰تا۲۰۰سال گذشته آذربایجان ما در مواجه با سه جریان الحاد، تحریف و انحراف قرار گرفته که در همه آنها خوش درخشید.
وی افزود: در جریان مشروطیت افرادی مانند طالبوف و آخوندزاده ظاهرشدند و بعد از آن جریاناتی به وجود آمد که مردم تبریز در برابر تمام این ها ایستادند.
دبیر علمی همایش تشیع لندنی گفت: با ایجاد فرقه دموکرات و پیشه وری در تبریز می‌خواستند تشیع ناب را تخریب کنند که خوشبختانه از آنها فقط نامی در کتاب‌ها مانده و حضور و بروز موثری ندارند.
جمالپور بیان کرد: بعد از موضع گیری شفاف و مهم رهبر معظم انقلاب در خصوص جریان تشیع انگلیسی همه فعالین فرهنگی استان، دور هم جمع شده و لزوم برگزاری این‌گونه همایش را تایید کرد و هدف این همایش پرداخت عالمانه به این جریان‌هاست و قبل از این همایش در ۱۱شهرستان برنامه‌هایی با همین موضوع برگزار شد.
وی اضافه کرد: امسال نیز با همکاری دانشگاه و بسیج فرهنگی سپاه عاشورا و حوزه علمیه این همایش برپا شد و تصور ما این است که اگر با این جریانات انحرافی برخورد عاقلانه صورت بگیرد پرونده‌شان به زودی بسته می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار