رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت هفته وحدت منصوب شد

تهران (پانا) - حجت الاسلام محمد حسن اختری با حکمی از سوی نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به سمت رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت هفته وحدت منصوب شد.

کد مطلب: ۱۴۹۰۸۶۷
لینک کوتاه کپی شد
رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت هفته وحدت منصوب شد

حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن اختری با حکمی از سوی حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین موسی پور نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به سمت رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت هفته وحدت منصوب شد.

حکم صادره به شرح زیر است:

حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای محمد حسن اختری (دام عزه)

سلام علیکم

وحدت و مصالح عالیه اسلامی مهمترین آرمان و پایه‌ی فکری تقریب در منظومه‌ی گفتمانِ مصلحانه‌ی جمهوری اسلامی ایران، منبعث از شارع مقدس و سفارش موکد ائمه معصومین (علیهم السلام) است که با اقدام راهبردی و مدبرانه رهبر فقید انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و با اهتمام منادی حقیقی وحدت در عصر حاضر، رهبر حکیم حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) به عنوان یک رهیافت عینی و کارگشا در ایام ولادت دردانه‌ی هستی، رحمه للعالمین، پیامبر خاتم (صل‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم)، جهت تالیف قلوب و وحدت صفوف امت اسلامی در مقابله با دسیسه‌های استعماری و استکباری توصیه و به مثابه منشور عملی وحدت اسلامی زمینه‌های رسیدن به آن به خوبی پی‌ریزی شده است.

جنگ ترکیبی نظام سلطه بویژه آمریکای جنایتکار و رژیم آپارتاید صهیونیستی با ارزش‌های اسلامی، مردم مسلمان و سرزمین‌های اسلامی، ضرورت اتحاد و همبستگی مسلمانان در برابر دشمن مشترک در زیست جهانِ چند قطبی و چند تمدنی کنونی را مضاعف می‌کند.

بر این اساس و با توجه به مراتب علمی، اخلاقی و تلاش‌های متمادی و اثر بخش جنابعالی در جهت وحدت امت اسلامی، بدین وسیله به عنوان «رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت هفته وحدت» منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با بهره‌گیری از تجارب ارزشمند، شایستگی‌های عالمانه و مجاهدانه و با همکاری صمیمانه نهادها و سازمان‌های مرتبط، و استفاده از ظرفیت گرو های مردمی نسبت به هماهنگی جهت برپایی با شکوه جشن‌های میلاد پیامبر اعظم (ص) و تدوین و اجرای برنامه‌های متنوع و تاثیرگذار در راستای پایش مقتدرانه از مرزهای فکری و فرهنگی جغرافیای جهان اسلام و بازخوانی و بازیابی هویت تاریخی – فرهنگی مسلمانان و تقویت وحدت اسلامی و تبیین پیام‌های متعالی دین مبین اسلام بویژه با بهره‌گیری از مجراهای ارتباطی و تعاملی نوین به شکل پویا و هماهنگ اقدام فرمایید.

امید است با توکل به خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و همراهی تمامی علماء و اندیشمندان اسلامی موفق و مؤید باشید.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

محمد حسین موسی‌پور

نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار