وزیر کشور در پاسخ به سوال پانا؛

هیچ مانعی برای اعزام‌ کاروان‌های دانش‌آموزی به سفر اربعین وجود ندارد

تهران (پانا) - وزیر کشور گفت هیچ مانعی برای اعزام‌ کاروان‌های دانش‌آموزی به سفر اربعین وجود ندارد، البته تمامی اعزام‌ها باید هماهنگ شده و طبق ضوابط اعلام شده باشد و تمامی اعضا گذرنامه داشته باشند‌.

کد مطلب: ۱۴۹۰۸۵۸
لینک کوتاه کپی شد
هیچ مانعی برای اعزام‌ کاروان‌های دانش‌آموزی به سفر اربعین وجود ندارد

احمد وحیدی پس از برگزاری جلسه ستاد مرکزی اربعین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جلسه امروز موضوع حمل و نقل مطرح شد و جزو دستور کار قرار گرفت، همچنین زیرساخت‌ها و تکالیفی که هرکدام از دستگاه‌های دولتی و غیردولتی پدیرفته‌اند و نیاز به هماهنگی داشتند نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفتند.

وزیر کشور افزود: همچنین موضوعات بهداشتی و تکالیفی که برعهده وزارت بهداشت و هلال احمر است نیز به بحث گذاشته شد. مدت سفر نیز از دیگر موضوعاتی بود که مورد توجه بود؛ به هرحال ایام سفر اربعین از اول ماه صفر آغاز می‌شود و ما از زائران عزیز تقاضا داریم که در همان روزهای اولیه به این سفر بروند تا در روزهای پایانی دچار مشکل نشویم.

وی خطاب به زائران اربعین حسینی گفت: توصیه‌ می‌شود که عزیزان زمان سفر خود را مدیریت کنند و نهایتا ۶ تا ۷ روز در کشور عراق باشند.

وزیر کشور با خاطرنشان کردن این موضوع که زائران اربعین حسینی حتما باید در سامانه سما ثبت‌نام کنند، گفت: توجه به بحث گرما و آماده‌سازی امکانات لازم برای جلوگیری از گرمازدگی و راحت‌تر بودن زائران نیز در دستور کار است.

وحیدی در پاسخ به سوال پانا مبنی بر اینکه امسال نیز کاروان‌های دانش‌آموزی به سفر اربعین اعزام می‌شوند یا خیر، اظهار کرد: هیچ مانعی برای اعزام‌ کاروان‌های دانش‌آموزی وجود ندارد، البته تمامی اعزام‌ها باید هماهنگ شده و طبق ضوابط اعلام شده باشد و تمامی اعضا گذرنامه داشته باشند‌. جوانان و دانش‌آموزان عزیز ما از بهترین افرادی هستند که می‌توانند توفیق حضور در این سفر معنوی را داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار