نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی: تشیع لندنی به دنبال برجسته‌سازی نقاط اختلاف بین مسلمانان و ایجاد تفرقه است

بیش از ۱۸شبکه تلویزیونی و سه شبکه رادیویی در اختیار تشیع انگلیسی است

تبریز (پانا)- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: شیعه لندنی یکی دیگر از محصولات انگلیس برای ایجاد تفرقه در مذاهب است و پس از اسلام آمریکایی که امام خمینی (ره) تبیین کردند مقام معظم رهبری نیز از تشیع انگلیسی پرده برداشتند که با حمایت ام آی سیکس‌ ترویج می‌شود.

کد مطلب: ۸۴۹۲۸۲
لینک کوتاه کپی شد
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:  تشیع لندنی به دنبال برجسته‌سازی نقاط اختلاف بین مسلمانان و ایجاد تفرقه است

حجت‌ الاسلام و المسلمین آل‌هاشم در دومین همایش بررسی پیامدهای نظری و عملی تشیع انگلیسی در تالار همایش مصلای امام خمینی (ره) اظهار کرد: بریتانیا سابقه تفرقه افکنی در جهان را داشته و امروز هم همان سیاست تفرقه بیانداز و حکومت کن را در پیش دارد و در همین راستا بین ادیان و مذاهب، ایجاد تفرقه و شکاف می کند.
وی افزود: پیدایش فرقه‌هایی مانند وهابیت، کار سرویس‌های اطلاعاتی دولت های استکبار برای عدم اتحاد مسلمانان بوده و شیعه لندنی یکی دیگر از محصولات انگلیس برای ایجاد تفرقه در مذاهب است و پس از اسلام آمریکایی که امام خمینی (ره) تبیین کردند مقام معظم رهبری نیز از تشیع انگلیسی پرده برداشتند که با حمایت ام آی سیکس‌ ترویج می‌شود.
امام جمعه تبریز گفت: ردپاهای اولیه نفوذانگلیسی‌ها در تشیع ایران به زمانی بر می‌گردد که میرزای شیرازی به مقابله با قرادادهای استعماری پرداخته و از آن دوران به تدریج دولت و سرویس‌های اطلاعاتی انگلیس میزبان برخی روحانیون شیعه شد و با استفاده از محبوبیت آنان بستر پرورش طلبه‌های جوان با روش ضد اسلامی را فراهم کردند.
حجت الاسلام آل هاشم بیان کرد: ویژگی اصلی شیعه انگلیسی تفرقه انداختن بین مسلمانان و برجسته سازی نقاط اختلاف مذاهب است و در جریان اوج تلاش‌های جمهوری اسلامی ایران برای خاموش کردن فتنه جنگ سنی و شیعه، راهپیمایی برائت از مراسم اهل تسنن برگزار می‌کنند تا آتش اختلاف شعله ور شود.
نماینده ولی فقیه در استان گفت: این افراد به دروغ خود را محب اهل بیت می‌نامند اما در زمان حمله و تهدید به حرم اهل بیت( علیهم السلام) کسی از آنان در صف مدافعان قرار نگرفت.
وی ادامه داد: از ویژپی‌های تشیع انگلیسی اختلاف افکنی بین شیعه و سنی با ابزار تکفیر و ارتداد است تا جایی که برخی عالمان شیعه مانند آیت الله بهجت از تیغ ارتداد این افراد دور نماند.
حجت الاسلام آل هاشم بیان کرد: از شاخصه‌های دیگر این جریان نشان دادن چهره‌های افراطی و خونریز در شیعه است به عنوان مثال زمانیکه علما قمه زنی را نهی کرده‌اند جلسات مفصل قمه زنی به راه انداختند و تصاویر آن را به صورت گسترده پخش کردند که موجب وهن شیعه شده و این پیام را القا می‌کنند که شیعیان مردم بی‌رحم و خونریز هستند که به خودشان صدمه وارد می‌کنند.
وی افزود: همانطور که امام راحل، مهمترین شاخصه اسلام آمریکایی را جدایی دین از سیاست معرفی کردند، تشیع انگلیسی هم همین هدف را دنبال می‌کند.
امام جمعه تبریز گفت: آنها هر حکومت قبل از حضور حضرت مهدی را حکومت طاغوت می‌نامند و به تنها حکومت شیعه یعنی جمهوری اسلامی می‌تازند.
حجت الاسلام آل هاشم اضافه کرد: تیغ زدن به پشت، قمه‌زنی، مخالفت آشکار با جمهوری اسلامی و اهانت به بنیانگذار آن از جمله ویژگی‌های تشیع انگلیسی است، آن ها بیش از ۱۸ شبکه تلویزیونی و سه شبکه رادیویی در اختیار دارند که مورد حمایت مستقیم دولت انگلیس است.
وی اظهار کرد: امروز در بین اهل سنت و شیعه دست‌هایی در کار است تا اینها را از هم جدا کنند و همه این دست‌ها به مراکز اطلاعاتی دشمنان اسلام می‌رسد، آن تشیع که ارتباط با انگلیس داشته و آن اسلامی که مزدور آمریکا باشد نه تشیع و نه اسلام واقعی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار