رکاب زنی ورزشکاران اصفهانی از گلستان شهدا تا میدان نقش جهان

اصفهان(پانا)_ ویژه برنامه "هم رکابان" با محوریت رکاب زنی ورزشکاران از گلستان شهدا تا میدان نقش جهان، چهارم اردیبهشت ماه برگزار می شود.

کد مطلب: ۸۱۵۷۲۳
لینک کوتاه کپی شد
رکاب زنی ورزشکاران اصفهانی از گلستان شهدا تا میدان نقش جهان

سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان از سوم تا نهم اردیبهشت ماه ویژه برنامه های هفته فرهنگی اصفهان را با شعار "شهری که دوستش دارم" در نقاط مختلف شهر ویژه عموم شهروندان برگزار می کند.

ویزه برنامه "هم رکابان" یکی از ویژه برنامه های هفته فرهنگی اصفهان است که از سوی معاونت ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی و با همکاری هیئت دوچرخه سواری استان اصفهان، پلیس راهور و یگان ویژه برنامه ریزی شده است.

بیش از هزار ورزشکار اصفهانی به همراه تیم دوچرخه سوار پلیس راهور، یگان ویژه و عموم شهروندان از محل گلستان شهدا به سمت میدان نقش جهان رکاب می زنند.

این برنامه به منظور بزرگداشت هفته فرهنگی اصفهان از مسیرهای گلستان شهدا به سمت فلکه فیض، محور کمال اسماعیل، انقلاب، باغ گلدسته، سپه و در پایان میدان نقش جهان برگزار می شود.

همزمان با این دوچرخه سواران، اسکیت بازان نونهال نیز از محور چهارباغ به آنها پیوسته و در پایان در محل میدان نقش جهان، روبروی عالی قاپو جمع می شوند.

علاقه مندان دوچرخه سوار می توانند روز سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه ساعت 15:30 در محل گلستان شهدا گرد هم آیند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار