سارق حرفه ای باطری‌های خودرو در نیشابور دستگیر شد

نیشابور (پانا ) - فرمانده انتظامی خراسان رضوی از دستگیری سارق حرفه ای باطری های خودرو درنیشابور با 29 فقره سرقت خبر داد .

کد مطلب: ۸۰۱۰۸۶
لینک کوتاه کپی شد
سارق حرفه ای باطری‌های خودرو  در نیشابور دستگیر شد

"قادر کریمی" گفت: در پی گزارش چند فقره سرقت باطری های خودرو در منطقه رسالت و سی متری طالقانی نیشابور موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری 11 قرار گرفت.
وی افزود: تحقیقات پلیسی با افزایش گشت های محسوس و نامحسوس ادامه داشت تا اینکه تیم دایره تجسس کلانتری طالقانی هنگام گشت زنی در محدوده بلوار رسالت به مردی جوان که در اطراف یک دستگاه خودو سواری پرسه می زد مظنون و قبل از فرار او را در اقدامی ضربتی دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی خراسان رضوی تصریح کرد: متهم 37 ساله در بازجوئی های پلیس به 29 فقره سرقت باطری از خودروهای محدوده بلوار رسالت و سی متری طالقانی نیشابور و فروش آن ها به فردی مالخر اعتراف کرد.
کریمی عنوان کرد: در ادامه این عملیات تیم تجسس کلانتری 11 شهر نیشابور با هماهنگی های قضائی، مالخر را دستگیر و در بازرسی از مغازه ضایعاتی او، تعداد زیادی اموال مسروقه از قبیل باطری، سیم، کابل برق و .. کشف و مغازه را با دستور مقام قضائی پلمپ کردند.
وی با اشاره به ادامه تحقیقات از متهم برای کشف دیگر جرائم احتمالی از شهروندان خواست خودروهای خود را به تجهیزات ایمنی و بازدارنده تجهیز تا زمینه ارتکاب جرم از مجرمان سلب شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار