کمبود کارتبلیت مترو برطرف شد
تهران (پانا) - مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهرهبرداری مترو تهران و حومه اعلام کرد: کمبود کارت بلیت مترو که در برخی ایستگاهها وجود داشت، برطرف شده است و هماکنون امکان خرید کارت بلیت در تمامی ایستگاههای مترو فراهم است.
![کمبود کارتبلیت مترو برطرف شد](https://cdn.pana.ir/thumbnail/gAdn5dTiDDqO/gjzVaZ-S_20YtK6_oleWnZi7LTjceVfkf-tEjQhhSgVYJkTSbMZ4IZicyAcgRMj-WWFHy9iIp1lNx8-qtxRZcN02dEbH-ZTHUeS2oAWuVD0sAIKXaKdntA,,/%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA+%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%B7.jpg)
هادی زند با اشاره به تغییرات اخیر در حوزه بلیت الکترونیک شهر تهران و تغییر پیمانکار، افزود: در روزهای اخیر کمبود کارت در برخی ایستگاههای مترو وجود داشت که این مشکل با تأمین و توزیع کارتها برطرف شده و اکنون کارت بلیت در اغلب ایستگاهها موجود است.
وی با عذرخواهی از مسافران مترو، گفت: با تدابیر اتخاذ شده، از هفته آینده توزیع کارت بلیت بدون هیچ محدودیتی در تمامی ایستگاههای مترو انجام خواهد شد.
بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بینالملل شرکت بهرهبرداری متروی تهران و حومه، وی خاطرنشان کرد: شهروندان میتوانند با استفاده از گوشی هوشمند خود و از طریق سامانه شهرزاد، بدون نیاز به کارت بلیت و با 10 درصد تخفیف بیشتر، بلیت مترو را تهیه کنند.
ارسال دیدگاه