معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش تأکید کرد:

تأثیر فضای آموزشی بر تربیت دانش‌آموزان انکارناپذیر است

تهران (پانا) - معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش، بیان کرد تأثیر فضای آموزشی بر تربیت دانش‌آموزان انکارناپذیر است.

کد مطلب: ۱۳۰۴۱۳۰
لینک کوتاه کپی شد
تأثیر فضای آموزشی بر تربیت دانش‌آموزان انکارناپذیر است

محمدمهدی کاظمی، در دومین روز از گردهمایی تخصصی معاونان آموزش متوسطه استان‌های کشور، با اشاره به اهمیت تاثیر فضای آموزشی مدارس متوسطه بر پرورش و تربیت دانش‌آموزان، اظهار کرد: در این راستا گام‌های مفیدی برداشته شده است و تصمیماتی مهم در حال اجراست، همچنین طی سال‌های اخیر مدارسی با فضای آموزشی مناسب احداث شده است.

وی افزود: همچنین تجهیز ابزارهای آموزشی و احداث فضاهای لازم برای استفاده کاربردی و وجه عملی آموزش را بیش از پیش، در حوزه برنامه‌ریزی باید مد نظر داشته باشیم.

این مقام مسئول بر توجه و نگاه‌ ویژه به پژوهش‌سراها و تجهیز آنها تاکید کرد و گفت: دانش‌آموزان باید انگیزه کافی برای شرکت در مسابقات و آزمایشات را داشته باشند؛ همچنین احداث و تجهیز هنرستان‌ها به دلایل متفاوتی مثل طولانی شدن فرایند اداری با تاخیر مواجه می‌شود، اما هدف اصلی توسعه محیط های آموزشی سالم، پژوهش‌سرا و هنرستان‌ها است؛ ما ۲۷۰۰ هنرستان در سطح کشور احداث کرده‌ایم و طبق برنامه‌ریزی آموزش و پرورش برای پنج سال آینده، توسعه مراکز آموزشی و پژوهش‌سرا در اولویت است.

وی با اشاره به ضرورت نوسازی محیط‌های آموزشی تصریح کرد: نوسازی و تجهیز محیط‌های آموزشی و پژوهش‌سراها نیز از دیگر تصمیمات مهم آموزش و پرورش طی سال‌های آینده است.

دانش‌آموز خبرنگار: نرگس زندیه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار