معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان: توزیع 10 هزار جلد کتاب قرآن، عترت و نماز در در مدارس استان

سنندج(پانا)-معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان از توزیع 10 هزار جلد کتاب ویژه سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز در مدارس استان خبر داد.

کد مطلب: ۸۶۹۸۸۱
لینک کوتاه کپی شد
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان: توزیع 10 هزار جلد کتاب قرآن، عترت و نماز در در مدارس استان

حجت الله نریمانی معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش کردستان با اعلام این خبر گفت: این تعداد کتاب با عناوین صحیفه سجادیه، نهج البلاغه، تفسیر، احکام اهل سنت و تشیع، تفسیر و...در بین دانش آموزان دوره اول و دوم متوسطه استان توزیع شده است .

نریمانی ادامه داد: مسابقات قرآن، عترت و نماز در چهار سطح آموزشگاهی، شهرستانی، استانی و کشوری و در دو بخش آوایی و پژوهشی در رشته‌های اذان، احکام، انشای نماز، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، تفسیر، قرائت، ترتیل، حفظ، حفظ ویژه و مداحی برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی و تربیت نخبگان قرآنی در مدارس عنوان کرد و یاد آور شد: توزیع این کتاب ها می تواند در موفقیت دانش آموزان در رشته های مختلف قرآن، عترت و نماز بسیار موثر باشد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان همچنین گفت: مرحله آموزشگاهی این مسابقات در سال تحصیلی گذشته با شرکت 105 هزار دانش آموز برگزار شد که هزار و 600 نفر به مرحله استانی و در نهایت 99 نفر به مرحله کشوری راه یافتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار