امام جمعه کاشمر:

ایران تنها مجازات‌کننده اسرائیل در دنیاست

کاشمر (پانا) - امام جمعه کاشمر با تأکید بر اینکه زدن اسرائیل امری معقول و مشروع است گفت: ایران تنها مجازات‌کننده اسرائیل در دنیاست.

کد مطلب: ۱۴۹۴۸۱۵
لینک کوتاه کپی شد
ایران تنها مجازات‌کننده اسرائیل در دنیاست

حجت‌الاسلام والمسلمین جواد طاهری در جمع نماز گزاران نماز جمعه کاشمر در امام‌زاده سید حمزه در خطبه‌های خود گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین طاهری افزود : فلسطینی‌ها با خون خود هویت اسرائیلی ‌ها و با قیام خود ذات واقعی آنها را آشکار کردند و طوفان الاقصی طوفانی بود که تمام شخصیت اسرائیل که برای خود در فضاهای مجازی  ساخته بود را آشکار کرد.

وی افزود:تا قبل از طوفان الاقصی شاید غرب و اروپا نسبت به اسرائیل چنین نگاهی نداشته‌اند ولی با حمله طوفان الاقصی نگاه‌ها به کشور اسرائیل متفاوت شد.

وی با اشاره به اینکه دشمن در شرایط وحشت قرار دارد و باید قطعا مجازات شود، افزود: اینکه باید مجازات شود تردیدی و شک وجود ندارد چون اگر مجازات نکنیم دشمن جسور می‌شود .

حجت الاسلام طاهری با بیان اینکه زدن اسراییل امری معقول و مشروع است، تصریح کرد: ترسی که در فضایی مجازی نسبت به جنگ ایجاد می‌کنند به دشمن کمک می‌کند، بنابراین باید اجازه دهیم که دشمن در همین رعب و وحشت بماند تا زمان حمله و خونخواهی فرا برسد.

 

خبرنگار : محمد حسین راستگو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار