در گفت و گو با پانا مطرح شد؛

درخواست آموزش و پرورش از بنیاد فارابی برای حضور نماینده برای فیلم ها

مدیرکل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت: از بنیاد سینمایی درخواست داریم تا در فیلم های کودک و نوجوان نماینده ای از آموزش و پرورش حضور داشته باشد.

کد مطلب: ۶۷۸۹۷۶
لینک کوتاه کپی شد

علی رمضانی در گفت‌ و گو با پانا، در مورد توجه به فیلم های کودک و نوجوان، اظهارکرد: کارگروهی در حوزه نمایشی تشکیل شده است و از بنیاد سینمایی فارابی درخواست کردیم تا در حوزه فیلم کودک و نوجوان نماینده ای از آموزش و پرورش حضور داشته باشد.

وی ادامه داد: در حوزه کتاب و کتابخوانی وزارت ارشاد گام هایی خوبی برداشته است اما باید در عرصه فیلم کتاب توجه بیشتری داشته باشد تا فیلم ها با کیفیت بهتری برای نسل کودک و نوجوان ارائه شود.

مدیرکل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: در بخش کتاب وزارت ارشاد بودجه ای پنج میلیارد تومانی در نظر گرفته شده است در حالی که برای فیلم کودک و نوجوان چنین بودجه ای وجود ندارد و نیازمند کمک های وزارت ارشاد هستیم.

وی به برنامه های درنظر گرفته شده برای کتاب ها در حوزه کودک و نوجوان اشاره کرد و گفت: یک بررسی در محتوای کتاب های کتابخانه های کلاسی داشتیم تا محتوای های قدیمی را حذف کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار