در گفت‌وگو با پانا تشریح شد؛

روایت المیرا دهقانی از بازی در نمایش «گالیله»

تهران (پانا) - المیرا دهقانی بازیگر نقش ویرجینیا در نمایش «گالیله» از چالش‌ها و خصوصیات این نقش گفت.

کد مطلب: ۱۴۸۴۴۹۸
لینک کوتاه کپی شد
روایت المیرا دهقانی از بازی در نمایش «گالیله»

المیرا دهقانی که در نمایش «گالیله» نقش ویرجینیا دختر گالیله را بازی می‌کند، در گفت‌وگو با پانا درباره حضور در این نمایش گفت:  «ما در نمایش «گالیله» یک بخشی از زندگی ویرجینیا را می‌بینیم که سیر تحولات کاراکترش در سه بازه زمانی جوانی، نوجوانی و میانسالی را روایت می‌کند. زمانی که بیشتر تحت تأثیر اتفاقات خانوادگی و اجتماعی است که برایش رخ می‌دهد. او در این بازه رفتارهای متفاوتی را به خود می‌گیرد و ما تاثیر دختر گالیله بودن را در این نمایش می‌بینیم.»

وی همچنین درباره ایفای نقش در کنار فرهاد آییش که نقش گالیله را در این اثر ایفا می‌کند، بیان کرد: «فرهاد آییش یک هنرمند پیشکسوت و به‌شدت تاثیرگذار در سینما و تئاتر ایران است. من کنار او یاد گرفتم و تمرین کردم و برایم افتخاری بود که ویرجینیای این نمایش باشم، چون ویرجینیا به واسطه اینکه یک جاهایی خصوصا در نیمه پایانی نمایش روی نقش گالیله سوار است، اینکه بتوانی از همه تعارفات و حد و مرزها بگذری و روی صحنه آن چیزی که درست است را بازی کنی برایم چالش جالبی بود.»

دهقانی درباره دومین همکاری خود با آزیتا موگویی به عنوان تهیه‌کننده گفت: «موگویی تهیه‌کننده‌ای است که به شدت توانمند، چند بعدی، هنردوست و هنرمند است و سبقه سینمایی او باعث شد من کار اول را با او شروع کنم و تجربه خوبی که در کار قبلی داشتم، موجب شد کار تئاتر دوم را هم با او ادامه دهم‌. از نظر من آزیتا موگویی انسان فرهیخته و دانایی است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار