وزیر فرهنگ: شهید رئیسی تمام عمر خود را صرف اعتلای ایران اسلامی کرد

تهران (پانا) - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت رفع محرومیت‌های استان خوزستان دغدغه همیشگی شهید رئیسی بود.

کد مطلب: ۱۴۸۴۸۴۹
لینک کوتاه کپی شد
وزیر فرهنگ: شهید رئیسی تمام عمر خود را صرف اعتلای ایران اسلامی کرد

محمدمهدی اسماعیلی در آیین گرامیداشت اربعین شهدای پرواز اردیبهشت که شامگاه دوشنبه، ۱۱ تیر در مصلی مهدیه امام خمینی (ره) اهواز برگزار شد، گفت: شهید رئیسی با حرارت در هر جلسه‌ای از پیشرفت امور خوزستان سخن به میان می‌آوردند که بارها به مزاح به ایشان عرض میگفتیم کمی هم به حوزه‌های دیگر و سایر امور اشاره کنید.

او با بیان این‌که خوزستان برای همه کشور یادآور حماسه غرور و افتخار است، افزود: مردم استان خوزستان از گروه‌ها و اقوام مختلف مظهر اتحاد و وحدت ملی ایرانیان هستند.

وی خاطرنشان کرد: آیت‌الله رئیسی به عنوان رییس جمهور خدوم، انقلابی، مذهبی با کفایت و خستگی‌ناپذیر چنان تحولی در عرصه کار و خدمت با کرامت در کشور ایجاد کرد که بدرقه باشکوه در جای جای ایران عزیز قدردانی از مجاهدت شبانه‌روزی ایشان است.

اسماعیلی با بیان اینکه مردم استان خوزستان با گوشت و پوست و استخوان خدمتگزاری شهید رئیسی را درک کردند، گفت: شهید رئیسی از حل مشکلات خوزستان خرسند بودند و هشت سفر در کمتر از سه سال به استان خوزستان داشتند و هر جایی که از این استان دچار مشکل می‌شد رییس جمهور در صحنه حاضر بود. در مشکلات مختلف درد خوزستان را درد خود می‌دانستند و با اندوه خوزستان اندوهگین می شدند و این راز ماندگاری این مرد بزرگ است‌.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این‌که شهید رئیسی تمام عمر شریف خود را صرف اعتلای ایران اسلامی کرد، عنوان کرد: در سوگ شخصیت بزرگی هستیم که لحظه لحظه حیات شریف خود را با فکر حل مسایل و اعتلای ایران عزیز پشت سرگذاشت.

وی گفت: شهید رئیسی مرد مجاهدی بود که در هر جلسه و نشست بین‌المللی، درباره درد محرومین عالم و مظلومان غزه سخن می‌گفت. از این رو این شخصیت بزرگ فقط متعلق به ایران نیست بلکه متعلق به همه آزادگان و اهالی مقاومت است.

او با بیان اینکه مردم ایران خدمتگذاری امین و صادق را از دست دادند، ادامه داد: خانواده ایشان در اربعین ایشان در خوزستان حاضر شدند تا مراتب قدرشناسی و سپاس از عواطف سرشار مردم استان خوزستان نسبت به این شهید را اعلام کنند.

اسماعیلی تاکید کرد: مردم خوزستان در روز جمعه با حضور گسترده پای صندوق‌های رای شبیه‌ترین فرد به رییس جمهور شهید را برای ادامه مسیر خدمت‌گزاری انتخاب کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار