نواختن زنگ «مهر عاطفه ها» در شهرستان بجستان

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجستان اعلام کرد: "با برگزاری این چنین مراسم های نمادین، دانش آموزان با فرهنگ کمک و مساعدت به هم نوعان خود آشنا می شوند." تهیه و توزیع سبدهای کالای تحصیلی طی مشارکت "آموزش و پرورش" و "کمیته امداد" به ارزش 400 میلیون ريال

کد مطلب: ۶۷۳۰۱۵
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، مراسم "مهر عاطفه ها" با حضور امام جمعه و فرماندار و همچنین روسا و معاونین ادارات در دبستان نقره برگزار شد.
حسن عزیزی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجستان ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته برای برگزاری مراسم و این حرکت ارزشمند، به کمک های خیر خواهانه دانش آموزان و مشارکت های مردمی اشاره و ابراز امیدواری کرد. وی در ادامه افزود: با برگزاری این چنین مراسم های نمادین، دانش آموزان با فرهنگ کمک و مساعدت به هم نوعان خود آشنا می شوند.
حجه السلام وحیدی، امام جمعه شهرستان در ادامه با اشاره به آیات قرآن، انفاق و زکات را نیز از اعمال نیک و خداپسندانه ای دانست که به آن ها در قرآن، احادیث و روایات، تاکید بسیاری شده است. وحیدی با بیان مفهوم جامعه متدین گفت: جامعه ای که در آن دینداری باشد، امنیت، صلح، کمک و نوع دوستی نیز هست.
در حاشیه مراسم نیز، حسنی، ریاست کمیته امداد امام خمینی از سبدهای کالای تحصیلی که با مشارکت مشارکت "آموزش و پرورش" و "کمیته امداد" به ارزش 400 میلیون ريال تهیه و توزیع شده بود خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار