نواخته شدن زنگ عاطفه ها در شهرستان بجنورد

بجنورد (پانا)-زنگ عاطفه ها در مراسم جشن عاطفه ها امروز در هنرستان محمودیه شهرستان بجنورد با حضور استاندار و مسئولین استان و شهرستان ، نواخته شد.

کد مطلب: ۸۵۹۱۹۳
لینک کوتاه کپی شد
نواخته شدن زنگ عاطفه ها در شهرستان بجنورد

استاندار خراسان شمالی در مراسم جشن عاطفه ها با اشاره به سخن پیامبر اسلام (ص) عنوان کرد: اگر کسی از خواب نوشین صبحگاهی بیدار شود و به یاد خواهر و برادر مسلمانش نباشد ، مسلمان نیست ، پس دستورات الهی برای این است که دیگر دوست بار آییم و دیگران را بر خود ترجیح دهیم ،آنچه را داریم در طبق اخلاص بگذاریم و دیگران را شاد کنیم که این نوعی عبادت است .

خباز ادامه داد: با تأکید بر وظیفه نوعدوستی ما مسلمانان ، ما نباید نسبت به مسائل اطراف ، بی تفاوت باشیم مبنی بر اینکه آدمیت و انسانیت ما به نوع دوستی ما ست.

استاندار خراسان شمالی ، با اشاره به کمکهای مردمی استان در سال گذشته ، گفت: در سال گذشته جذب کمکهای مردمی استان، یک میلیارد و پانصد میلیون تومان بود که امیدواریم امسال شاهد افزایش این مبلغ کمکهای مردمی باشیم همچنان که کمک به دیگران وظیفه شرعی ،دینی و اعتقادی ماست و باید در امر به معروف و نهی از منکر ،مشکلات و گرفتاریها به کمک هم بشتابیم .

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به تحت پوشش قرار داشتن 6 هزار دانش آموزدر استان ، در این مراسم گفت: 100 هزار پاکت در 900 مدرسه توزیع شد که این دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد (ره) از کمکهای مردمی بهره مند خواهند شد.

اهرابی ادامه داد: ما آمده ایم که در کنار یکدیگر باشیم و یاد بگیریم که در مشکلات پیش آمده با هم باشیم .

در پایان مراسم اداره کل آموزش وپرورش مبلغ 10 میلیون تومان ،اداره آموزش و پرورش بجنورد 5 میلیون تومان، سازمان دانش آموزی مبلغ 500 هزار تومان و اداره کل شاهد و امور ایثارگران 200 هزار تومان و سازمان آب و فاضلاب نیزمبلغ 100 هزار تومان کمک های خود را اهداء کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار