در گفت‌وگوی پانا با نائب رئیس کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی مطرح شد:

دولت چهاردهم برای حل مشکلات صنعتی راهکارهای اجرایی ارائه دهد

تهران (پانا) - نائب رئیس کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی تصریح کرد دولت چهاردهم باید با شناسایی مشکلات بخش‌های صنعتی کشور، رفع این چالش‌ها را در دستور کار قرار دهد و تولید را به سمتی هدایت کند که وضعیت اقتصادی مردم بهتر شود.

کد مطلب: ۱۴۸۶۸۷۱
لینک کوتاه کپی شد
دولت چهاردهم برای حل مشکلات صنعتی راهکارهای اجرایی ارائه دهد

عباس جبالبارزی در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: «رئیس‌جمهور دولت چهاردهم اظهاراتی را مطرح و اعلام کرده است که تولید را به سمتی هدایت می‌کند که فضای کسب و کار مساعد باشد و وضعیت اقتصادی مردم بهتر شود. به طور طبیعی یکی از بخش‌هایی که باید مورد توجه قرار بگیرد بخش صنعت است تا رونق تولید شکل بگیرد. البته منظور از این توجه ایجاد رانت برای این بخش نیست بلکه شرایطی است که در آن تولید شرایط تسهیل‌شده‌تری داشته باشد.»

وی افزود: «با شکل‌گیری رونق در تولید طبیعی است که وضعیت اقتصادی نیز بهتر خواهد شد.»

جبالبارزی با تاکید بر اینکه در میان افرادی که برای رئیس جمهور شدن ایشان تلاش کرده‌اند نباید سهم‌خواهی وجود داشته باشد، افزود: «رئیس جمهور باید آزاد باشد تا وزرای خود را انتخاب کند اما از نظر معتمدان مشورت بگیرد. پزشکیان بر این موضوع تصریح دارد که متخصص همه امور نیست و به مشورت باور و اعتقاد دارد.»

جبالبارزی خاطرنشان کرد:‌ «بهتر آن است که در تعیین وزرا از مشورت اتاق‌های سه گانه شامل اتاق اصناف، بازرگانی و تعاون نیز کمک‌های لازم گرفته شود.»

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار