معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان البرز:

مردمی‌سازی سوادآموزی از جلوه‌های عمل به تکلیف است

کرج (پانا) - معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز گفت مردمی‌سازی سوادآموزی مانند نهضت عاشورا یکی از جلوه‌های عمل به تکلیف است.

کد مطلب: ۱۴۸۸۷۶۷
لینک کوتاه کپی شد
مردمی‌سازی سوادآموزی از جلوه‌های عمل به تکلیف است

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان البرز؛ رویا عسگرپور از برگزاری جلسه هم‌اندیشی رابطان کمیته امداد و سوادآموزی استان در راستای هماهنگی و کیفیت‌بخشی فعالیت‌های سوادآموزی خبر داد.

عسگرپور ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت اباعبدالله‌الحسین(ع) و یارانش تصریح کرد: نهضت عاشورا نیز یکی از جلوه‌های عمل به تکلیف و وظیفه بود. امام حسین (ع) فرمودند «اَرْجُو اَنْ یَکُونَ خَیْرا ما ارادَ اللّهِ بِنا، قُتِلْنَا اَمْ ظَفَرْنا: امیدوارم آنچه خدا برای ما اراده فرموده است، خیر باشد؛ چه کشته شویم و چه پیروز گردیم.»

وی با اشاره به همکاری کمیته امداد با نهضت سوادآموزی در راستای ریشه‌کنی بی‌سوادی مددجویان تحت پوشش استان که نشان‌دهنده رویکرد جهادی و از جلوه‌های عمل به تکلیف و وظیفه در نهضت سوادآموزی است به بررسی وضعیت موجود و مطلوب پرداخت و بر تعامل فی‌مابین 2 دستگاه برای برنامه‌ریزی، ساماندهی و نظارت به منظور رسیدن به نتایج مطلوب تاکید کرد.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان البرز افزود: بعد از ثبت‌نام و ساماندهی افراد مددجوی تحت پوشش واجد شرایط کمیته امداد با تحویل کتب و اقلام، نیاز است که فرآیند آموزش و ارزشیابی و نظارت با جدیت بیشتری از سوی رابطان 2 دستگاه پیگیری شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار