سنگر خالی شیاطین سرخ فوتبال ایران؛ اورانوف در المپیک پاریس

لیست خرید پرسپولیس با پنج جالی خالی رونمایی شد

تهران (پانا) - پرسپولیس در آستانه لیگ بیست و چهارم، چهار بازیکن جدید جذب کرده است و هنوز سرنوشت مهاجم سابق پرسپولیس برای بازگشت به خانه نامشخص است.

کد مطلب: ۱۴۸۸۵۱۳
لینک کوتاه کپی شد
سنگر خالی شیاطین سرخ فوتبال ایران؛ اورانوف در المپیک پاریس

با توجه به جدایی ستارگان پرسپولیس از این تیم در فصل نقل و انتقالات لیگ بیست و چهارم و از طرفی جذب برخی بازیکنان، پس از امواج حواشی‌ها پیرامون ماندن و رفتن برخی بازیکنان جنجالی، اکنون لیست بزرگسالان پرسپولیس پنج جای خالی دارد.

Capture

وحید امیری، پورعلی گنجی، رفیعی و فرجی، از جمله بازیکنانی هستند که با پرسپولیس قرارداد خود را تمدید کردند.

4-620x370

عبدالکریم حسن و اوستون اورونوف هم در جمع سرخپوشان تهرانی در نخستین تمرین برای حضور در لیگ بیست و چهارم غایب بودند.

اورونوف

اورونوف یک بازیکن خارجی شاغل در لیگ فوتبال کشور است که با پیراهن ازبکستان در المپیک پاریس حضور خواهد داشت.

احمد گوهری، هم یکی از بازیکنانی است که در آستانه ورق خوردن صفحه بیست و چهارم تاریخ لیگ برتر فوتبال کشور، ساز جدایی از این باشگاه را کوک کرده است. مهدی عبدی هم وضعیت نامعلومی در مسیر عقد قرارداد با سرخپوشان تهرانی را دارد. علی علیپور هم با بازگشت به خانه، پیراهن پرسپولیس را در فصل بیست و چهارم بر تن خواهد کرد.

eaa53103-add8-46aa-af8b-66969aa0fee3

فرشاد فرجی، محمد حسین کنعانی زادگان، سینا اسد بیگی، امید عالیشاه، آل کثیر، ریگی و محمد خدابنده لو، فصل جدید را با پیراهن پرسپولیس در مستطیل سبز لیگ برتر فوتبال کشور توپ خواهند زد. سعید صادقی هم به دلیل مصدومیت در ترکیب پرسپولیس در تمرینات غایب بود.

در صورت جدایی عبدالکریم حسن و اینکه گولسیانی، هم در اردوگاه پرسپولیسی‌ها ماندنی شود، پنجره جذب 2 بازیکن خارجی برای پرسپولیس باز است.

مهرشاد اسدی و محمد مهدی احمدی دو بازیکن زیر 25 سال در فهرست باشگاه پرسپولیس هستند. این اقدام برای جذب بازیکنان بیشتر در آستانه حضور شیاطین سرخ فوتبال ایران در لیگ نخبگان آسیاست.14 بازیکن در فهرست زیر 23 سال (شامل فهرست زیر 23 سال و امید/جوانان) پرسپولیس حضور دارند.

بیرانوند، پس از ایجاد امواج حواشی برای پرسپولیس در نهایت به جمع تراکتوری‌ها به همراه مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی فر به تراکتور پیوست.

علی نعمتی هم از دیگر بازیکنانی بود که در جمع فولادی‌های فوتبال کشور قرار گرفت.  وحدت حنانف هم از اردوگاه قرمزها جدا شد.

57919987

فرشاد احمدزاده که در لیگ بیست و چهارم، از جمع طلایی پوشان دیار زاینده رود جدا شده است، بار دیگر پیراهن تیم فوتبال پرسپولیس را بر تن خواهد کرد و جایگزین مهدی ترابی می‌شود.

11327752_837

ایوب العلمود مراکشی هم نخستین خرید خارجی پرسپولیسی‌هاست که به جمع سرخ پوشان پایتخت ملحق می‌شود. حضور علیپور هم با پیراهن پرسپولیس هنوز قطعی نشده است و مذاکره با این بازیکن به شکل 50 درصد پیش رفته است.

هنوز سنگربان اصلی پرسپولیس مشخص نشده است و در پست‌های مدافع چپ و مدافع میانی در کنار مهاجم نوک جای خالی دارد.

پرسپولیس در لیگ بیست و چهارم به عنوان مدافع عنوان قهرمانی حضور پیدا خواهد کرد و از طرفی هم مسابقات مهم لیگ نخبگان قاره کهن را در پیش دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار