کسب رتبه برتر توزیع برق استان مرکزی در ارزیابی عملکرد استانداری

شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در ارزیابی استانداری از عملکرد دستگاه های اجرایی استان در سال ۹5 موفق به کسب رتبه برتر شد.

کد مطلب: ۶۶۴۴۵۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، در مراسم تجلیل از دستگاه های برتر در ارزیابی عملکرد سال ۹5 در جشنواره شهید رجایی استان، شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی به عنوان یکی از دستگاه های برتر استان معرفی شد.

این شرکت در ارزیابی از عملکرد دستگاه های اجرایی استان در سال ۹5 که در دو بخش شاخص های اختصاصی و عمومی برگزار شد، با دریافت لوح سپاس در بخش شاخص های اقتصاد مقاومتی از سوی محمود زمانی قمی استاندار مرکزی مورد تجلیل قرار گرفت.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی دستیابی به این موفقیت را مرهون تلاش های شبانه روزی، خلاقیت، ابتکار و نوآوری هرچه بیشتر در ارائه خدمات توسط کارکنان شرکت دانست.

محمد اله داد در حاشیه این مراسم افزود: بخش توزیع وظیفه سنگین صیانت از حقوق مردم در صنعت برق را برعهده دارد که این مهم جز با مشارکت مردم و مسئولین محقق نخواهد شد.

وی بیان کرد: چشم انداز شرکت در سال 1404 تامین برق پایدار با کیفیت و اقتصادی به صورت هوشمند و غیرحضوری تبیین شده است که قطعاً این مهم با همراهی مشترکین هوشمند و مسئول رقم خواهد خورد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی اظهار داشت:کسب رتبه های برتر کشوری در حوزه های مدیریت مصرف و پیک سایی، ایمنی و پدافند غیرعامل، صیانت از حقوق شهروندی و شورای فرهنگی، کسب رتبه برتر در جشنواره شهید رجایی طی چند سال متوالی و دستیابی به رتبه برتر در ارزیابی عملکرد شرکت های توزیع نیروی برق از جمله دستاوردها و توفیقات شرکت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار