نماینده مردم محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی:

مسئولان باید به دنبال افزایش رضایتمندی مردم باشند

محمودآباد (پانا) - نماینده مردم محمود‌آباد و نور در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم، زمانی که در امور کشور مشارکت می‌کنند، انتظار کار از مسئولان دارند و هنگامی که ببینند مسئولان فایده‌ای برای آن‌ها ندارند، بی‌تفاوت می‌شوند؛ بنابراین باید به دنبال افزایش رضایتمندی مردم بود.

کد مطلب: ۱۴۹۱۱۳۸
لینک کوتاه کپی شد
مسئولان باید به دنبال افزایش رضایتمندی مردم باشند

عبدالوحید فیاضی در جلسه شورای اداری شهرستان محمودآباد با اشاره به برخورداری منابع فراوان شهری و روستایی در این شهرستان بیان کرد: محمودآباد، روستاها و توابع آن از منابع ممتازی برخوردارند و مسئولان می‌توانند با همکاری یکدیگر این شهرستان را به اوج برسانند.

فیاضی با یادآوری سخنان شهید رئیسی عنوان کرد: حاکمیت جمهوری اسلامی در عین شفافیت و قدرت به درستی عمل می‌کند. ما کارگزارانی هستیم که باید صادقانه کار کنیم.

وی در خصوص  نظام مسائل و مشکلات شهرستان بر لزوم تعامل سازنده دستگاه‌های اجرایی شهرستان با دفتر نمایندگی و تعامل مجلس دوازدهم با دولت چهاردهم بر اساس بیانات رهبر انقلاب تاکید کرد.

روح‌الله علیزاده، فرماندار محمود‌آباد‌ نیز در این جلسه از تمام متصدیان انتخابات ریاست جمهوری، مردم و اصحاب رسانه که در 2 مرحله شرایط این رویداد و حضور حماسی مردم را فراهم کردند، قدردانی کرد و گفت: امیدواریم خدا به دولت چهاردهم توفیق خدمت به مردم و ادامه راه شهدای خدمت را بدهد.

علیزاده با اشاره به روند برخی پروژه‌ها در شهرستان اظهار کرد: بخشی از مشکلات به کمبود اعتبارات مربوط است و برخی نیز نیاز به تلاش و پشتکار بیشتر دارد.

وی ضمن تبریک به رئیس‌جمهور جدید گفت: در قبال وظیفه‌ای که پذیرفته‌ایم، مسئول هستیم و تا زمانی که در این‌ مسئولیت قرار داریم به بهترین نحو باید تلاش کنیم.

در پایان‌ جلسه نیز از تعدادی از برگزیدگان ملی و شهرستانی در حوزه تالیف کتاب با محوریت شهدای شهرستان، حفاظت از محیط زیست، خانه محیط زیست و فعالان اطلاع‌رسانی در بخش محیط زیست با اهدای لوح سپاس و هدایایی تقدیر شد.

خبرنگار : زهرا زارع

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار