فرماندار رباط کریم:

تاسیس نهاد بنیاد شهید تداوم ارزش های والای انسانی را در جامعه به همراه داشته است

خبرگزاری پانا: فرماندار شهرستان رباط کریم گفت: تاسیس نهاد بنیاد شهید به فرمان امام خمینی (ره) برکت فراوانی برای خانواده های شهدا و استمرار وتداوم ارزشهای والای انسانی و الهی در جامعه به همراه داشته است.

کد مطلب: ۶۵۲۲۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان رباط کریم بیژن سلیمان پور با گرامیداشت سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: یکی از اهداف بسیار مهم این نهاد انقلابی، حفظ، احیا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
وی افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، تکریم از خانواده های آنان، رسیدگی به امور فرهنگی بازماندگان شهدا، اشتغال زایی و ارایه خدمات متنوع و بسیج امکانات به منظور نشر ملکوتی عطر شهادت در جامعه را از محورهای اصلی اقدامات بنیاد شهید است.

وی خاطرنشان کرد: تاسیس نهاد مقدس بنیاد شهید در سال 58 از برکت های نظام مقدس اسلامی ایران بوده و زمینه لازم برای ارایه خدمات گسترده به خانواده های شهدا و ایثارگران فراهم کرده است .
سلیمان پور گفت: بنیاد شهید و امور ایثاگران در شهرستان رباط کریم که خاستگاه 500شهید والامقام است خدمات چشمگیری را در عرصه های مختلف به جامعه هدف داشته که باید از این خدمات قدردانی کرد .
22 اسفندماه سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به فرمان تاریخی امام خمینی(ره) در سال 58 است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار