مراسم افتتاحیه نوزدهمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر استثنایی/

پاشایی: توجه به ورزش مدارس استثنایی از الویت های دولت تدبیر و امید است

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: از الویت های اصلی دولت تدبیر وامید توجه به ورزش دانش آموزی در مدارس استثنایی است.

کد مطلب: ۶۵۱۷۰۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، جعفر پاشایی در آیین افتتاح نوزدهمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر با نیازهای ویژه کشور در سالن ورزشی امام علی (ع) تبریز اظهار داشت: این مسابقات از16 تا 24 مرداد ماه با شرکت 971 دانش آموز، مربی و سرپرست در گروه های دانش آموزان آسیب دیده شنوایی، جسمی حرکتی و کم توان ذهنی در 8 رشته والیبال، گلبال، آمادگی جسمانی، دوومیدانی، بوچیا، شطرنج، تنیس روی میز و گویرانی به میزبانی تبریز برگزار می شود.

وی با اشاره به انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام در سال 2018، افزود: حضور میهمانان از استان های مختلف در آستانه تبریز 2018 در استان فرهنگ دوست آذربایجان شرقی و دارالتربیت ایران فرصت مغتنمی است.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با اشاره به اقدامات دولت تدبیر و امید در حوزه آموزش و پرورش گفت: دولت در بخش تعلیم و تربیت به خصوص برای دانش آموزان با نیازهای ویژه اقدامات موثری انجام داده است که برگزاری جشنواره های دانش آموزی و حمایت مالی از دانش آموزان با نیازهای ویژه از جمله این اقدامات است.

پاشایی ادامه داد: از الویت های اصلی دولت یازدهم توجه به ورزش دانش آموزی در مدارس استثنایی و برگزاری مسابقات مختلف در سطوح مدرسه ای بود.

وی اضافه کرد: بهترین استعدادهای ورزشی و بهترین ورزشکارانی که در مسابقات پارا المپیک مدال کسب می کنند از میان همین دانش آموزان برخاسته و با تلاش و کوشش خود توانسته اند توانمندی های بالقوه و استعدادهای درونی خود را شکوفا کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: امیدوارم با حمایت و مشارکت بیشتر مردم، اولیا و خیرین بتوانیم مسیر تعلیم و تربیت دانش آموزان با نیازهای ویژه را هموار و مشکلاتشان را حل کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار