هاشمی: مشکل زیرساختی ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر برطرف می‌شود

تهران (پانا) - وزیر ورزش و جوانان با بیان این که کار دولت تیم‌داری نیست، گفت: اما این وزارتخانه مصمم به رفع مشکلات تیم‌های فوتبال با پشتوانه مردمی همانند نساجی قائم‌شهر است و زیرساخت‌های ورزشگاه شهید وطنی ارتقا می‌یابد.

کد مطلب: ۱۴۸۵۲۸۸
لینک کوتاه کپی شد
هاشمی: مشکل زیرساختی ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر برطرف می‌شود

[وزیرورزش: مشکل زیرساختی ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر برطرف می‌شود]

کیومرث هاشمی روز چهارشنبه در حاشیه افتتاح چند طرح ورزشی ساری در جمع خبرنگاران بیان داشت: وزارت ورزش و جوانان به همراه فدراسیون فوتبال تلاش خواهند کرد تا مشکل ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر را برطرف کنند.

وی اظهار داشت: به فدراسیون فوتبال تاکید شد که برای رفع مشکلات چند تیم مردمی همانند نساجی قائم‌شهر و چند شهر دیگر مورد حمایت جدی قرار دهند.

وزیر ورزش و جوانان افزود: در دور نخست سفر هیات دولت و رئیس جمهور شهید به مازندران ارتقای زیرساخت ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر مورد تاکید قرار گرفت.

هاشمی ادامه داد: برای خرید VAR، دولت یک هزار ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص داد تا ورزشگاه‌ها به این سیستم تجهیز شوند در حالیکه این کار وظیفه دولت نبود اما دولت سیزدهم این امر را انجام داد.

این مقام مسوول تصریح کرد: مالک باشگاه نساجی از جمله سرمایه‌گذران خوب کشور است و مورد حمایت قرار می گیرد تا مشکل پیش‌روی تیم مردمی نساجی قائم‌شهر برطرف شود.

نقص‌های فنی و زیرساختی ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر سبب شد در هفته‌های اخیر تیم فوتبال نساجی قائم‌شهر با حاشیه‌های زیادی از جمله تصمیم مالک باشگاه به واگذاری این تیم فوتبال و کناره گیری سرمربی موفق تیم نساجی همراه باشد. این امر نگرانی‌هایی را برای هواداران این تیم ریشه‌دار ایجاد کرد.‌

مالکیت باشگاه نساجی مازندران آذر ۱۳۹۸ با واگذاری سهام فرهاد صنیعی‌فر به رضا حدادیان از حالت مشترک بین این دو سرمایه‌گذار خارج شد و به طور کامل در اختیار حدادیان قرار گرفت.

مالکیت مشترک باشگاه نساجی از سال ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۸ چندین بار مشکلاتی را برای این مجموعه ایجاد کرده بود و سبب بروز اختلاف‌نظرهایی شد. پیش از آغاز لیگ نوزدهم مشکلات مالکیت و مدیریتی نساجی پس از استعفای چند تن از مدیران باشگاه به اوج خود رسید و بالاخره صنیعی‌فر و حدادیان باشگاه را به سرمایه‌گذار جدیدی به نام «محمد اژدری» واگذار کردند. صنیعی‌فر پس از این واگذاری با انتشار نامه‌ای احساسی به طور رسمی از هواداران نساجی خداحافظی کرد، اما ۳۹ روز بعد بار دیگر به دلیل حل نشدن مشکل مالکیت باشگاه و به وجود آمدن برخی مسائل مالی و حاشیه‌هایی بر همین اساس، مالکیت باشگاه به صنیعی‌فر و حدادیان برگشت خورد تا بار دیگر نساجی با دو مالک اداره شود.

با این حال از همان زمان نیز زمزمه‌هایی در مورد احتمال جدایی صنیعی‌فر از نساجی مطرح بود که این زمزمه‌ها ۲۷ آذر ۱۳۹۸ با واگذاری کامل سهام باشگاه به حدادیان به واقعیت پیوست.

مهم‌ترین اتفاقات تاریخ باشگاه ۶۴ ساله نساجی مازندران در زمان مالکیت رضا حدادیان رقم خورد. کسب عنوان قهرمانی جام حذفی و حضور در لیگ قهرمانان آسیا حاصل تلاش و حمایت‌های رضا حدادیان از باشگاه نساجی بود. بر همین اساس نیز حدادیان بین هواداران نساجی از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است و حتی تصور جدایی او از باشگاه می‌تواند برای هواداران نگران‌کننده باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار