جوانمردی عضو کمیته ورزشکاران پاراتیراندازی جهانی شد

تهران (پانا) - بر اساس اعلام پاراتیراندازی جهانی، ساره جوانمردی ملی پوش پرافتخار تیم پاراتیراندازی به عنوان عضو کمیته ورزشکاران جهانی انتخاب شد.

کد مطلب: ۱۴۸۵۱۸۷
لینک کوتاه کپی شد
جوانمردی عضو کمیته ورزشکاران پاراتیراندازی جهانی شد

با پایان انتخابات کمیته ورزشکاران پاراتیراندازی جهانی، ساره جوانمردی، ملی‌پوش پرافتخار کشورمان به عنوان یکی از ۴ عضو منتخب این کمیته معرفی شد.

پیش از این اعلام شده بود که جوانمردی به عنوان ورزشکار و مجید نظامی به عنوان داور بین المللی نامزد شرکت در انتخابات کمیته ورزشکاران و کمیته ورزشی شده اند و پس از اتمام مهلت رای گیری، ساره جوانمردی به همراه ۳ پاراتیرانداز دیگر از میان ۱۳ نامزد موفق شدند بیشترین آرا را بدست آورده و به عضویت این کمیته درآیند.

فرآیند رای دهی به این نامزد‌ها اینگونه بود که در بخش کمیته ورزشی، کمیته پارالمپیک هر کشور که دارای نامزد در این بخش بود می‌توانست به نماینده خود رای دهد.

 در بخش کمیته ورزشکاران نیز تنها پاراتیراندازانی که دارای لایسنس IPC بودند، اجازه داشتند در این انتخابات شرکت کنند. از ایران نیز تعدادی از ورزشکاران رشته پاراتیراندازی که حائز این امتیاز بودند که در این رای گیری شرکت نمودند.

ساره جوانمردی که دارای ۳ نشان طلا و یک نشان برنز از سه دوره حضور خود در بازی‌های پارالمپیک لندن ۲۰۱۲، ریو ۲۰۱۶ و توکیو ۲۰۲۰ است برای شرکت در بازی‌های پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ آماده می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار