با حضور مسئولان استان تهران:

رئیس جدید اداره ورزش و جوانان پاکدشت معرفی شد

با حکم مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران سکاندار هدایت اداره ورزش و جوانان این شهرستان معرفی شد.

کد مطلب: ۶۲۷۶۵۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستان های استان تهران، با حکم مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان تهران، حسین طالقانی که از مفاخر ورزش پاکدشت است و همچنین سابقه داوری در لیگ برتر فوتبال کشور را دارد، در حضور مسئولان استانی و شهرستانی به عنوان رئیس جدید اداره ورزش و جوانان پاکدشت معرفی شد.

فرماندار شهرستان پاکدشت ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، در مراسم معارفه رئیس جدید اداره ورزش و جوانان پاکدشت اظهار داشت: طالقانی از جمله داوران ممتاز و چهره ای شناخته شده در عرصه ورزش هست که پیشینه و سوابق خوبی در بحث مدیریت به خصوص شورای شهر شریف آباد داشته است.

علی صادقی، ضمن تقدیر از زحمات حسینی رئیس سابق اداره ورزش و جوانان پاکدشت بیان کرد: امیدواریم با حضور حسین طالقانی، رونق ورزش بیش از پیش مهیا گردد و ورزش پاکدشت در سطح ملی بدرخشد..

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی نیز با تبریک حلول ماه مبارک رمضان به شکوه حضور مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: مردم برنده نهایی این انتخابات بودند.

و همه باید در جهت رفع مشکلات مردم دست به دست هم دهیم چرا که اکنون رقابتها تمام شده و رفاقتها آغاز گردیده است.

وی افزود: باید با پرهیز از دو قطبی کردن جامعه برای سازندگی کشور تلاش کنیم.

قمی با اشاره به اهمیت ورزش و تربیت بدنی به پتاسیل بسیار خوب پاکدشت در این زمینه اشاره کرد و گفت: امید است با حضور آقای طالقانی که مورد وفاق همه ورزشکاران شهرستان است شاهد ارتقای سطح ورزش پاکدشت باشیم.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از مهم ترین راه ها برای جلوگیری از تهاجم فرهنگی توسعه ورزش است و اگر شب و روز در این زمینه کار کنیم باز هم کم است.

اظهار قمی اظهار امیدواری کرد: با همت جمعی مسئولان و ورزشکاران در یک الی دو رشته ورزشی تیم در سطح کشور داشته باشیم.

حسین طالقانی رئیس جدید اداره ورزش و جوانان در شروع سخنان خود از تمامی رؤسای قبلی اداره ورزش و جوانان پاکدشت تقدیر کرد و اظهار داشت: دست من برای یاری به سوی تمامی مسئولان،شهرداران، دهیاران و اهالی ورزش دراز است و امیدوارم در این زمینه یاری بخش من باشند.

وی با ادای احترام به شهدای به ویژه شهدای ورزشکار آنان را الگوی موفق برای ورزشکاران و متولیان ورزش برشمرد و بیان کرد: امیدواریم در اعتلای ورزش شهرستان گامی موثر برداریم و پاکدشت را در عرصه ورزش به همگان نشان دهیم.

گفتنی است، علاوه بر حضور مسئولان شهرستان پاکدشت مسئولان استانی و همچنین پیشکسوت عرصه داوری «غیاثی» در این مراسم حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار