آدم‌ربایی میلیاردی در تهران ناکام ماند

تهران (پانا) - رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از رهایی مرد جوانی که در جنوب تهران هدف ربایش قرار گرفته بود، با اقدامات انجام شده از سوی کارآگاهان این پلیس خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۹۱۰۹۰
لینک کوتاه کپی شد
آدم‌ربایی میلیاردی در تهران ناکام ماند

سردار علی ولیپور گودرزی درباره جزئیات این خبر گفت: چند روز پیش زن جوانی هراسان به اداره یازدهم پلیس آگاهی مراجعه و اعلام کرد که همسرش برای خرید از سوپرمارکت خانه را ترک کرده اما دیگر بازنگشته و تلفن همراهش نیز خاموش است. این زن همچنین گفت که دقایقی قبل فرد ناشناسی با او تماس گرفت و با طرح این ادعا که همسرش را به گروگان گرفته است گفته که اگر ۱۰ میلیارد پول نقد به او داده نشود، مرد جوان را به قتل می‌رساند.

وی افزود: با کسب این اطلاعات، بلافاصله تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ با دستور بازپرس پرونده وارد عمل شدند و برای تحقیقات میدانی پای در محل زندگی مرد ربوده‌شده گذاشتند. تیم جنایی در نخستین‌گام دوربین‌های مداربسته خیابان‌های اصلی را هدف بازبینی قرار دادند و متوجه شدند مرد جوان هنگامی که در مسیر سوپرمارکت بوده توسط افراد ناشناسی با یک خودرو هدف آدم‌ربایی قرار گرفته است، در  ادامه نیز پلاک ماشین آدم‌ربایان شناسایی شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت:  کارآگاهان در این شاخه از تحقیقات متوجه شدند که خودروی آدم‌ربایان در شمال کشور تردد دارد و آنها از گذشته با مرد جوان اختلافات شخصی داشتند که همین سرنخ مهم کافی بود تا متهمان پرونده در یک‌قدمی بازداشت قرار بگیرند. کارآگاهان که سایه به سایه دنبال متهمان در شهرهای شمالی کشور بودند، متوجه شدند که آدم‌ربایان از ترس بازداشت خود، گروگان را در مازندران رها کرده و هر کدام به‌صورت جداگانه به مکانی نامعلوم گریخته‌اند.

ولیپور گودرزی گفت:مرد جوان پس از اینکه از چنگال آدم‌ربایان آزاد شد، در جریان تحقیقات گفت که متهمان را می‌شناخته و اختلافاتی از گذشته با آنها داشته است. در همین راستا کارآگاهان مأموریت یافتند با اقدامات گسترده اطلاعاتی، هویت آدم‌ربایان را شناسایی و نسبت به دستگیری آنها اقدام کنند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت خاطرنشان کرد: تحقیقات برای روشن‌شدن زوایای پنهان پرونده و دستگیری متهمان متواری توسط کارآگاهان جنایی اداره یازدهم پلیس آگاهی پایتخت ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار