همگام با المپیک؛

پیش‌بینی سهرابیان از قرعه آب‌های آرام؛ کار سختی مقابل قهرمانان جهان و المپیک داریم

تهران (پانا) - رئیس فدراسیون قایقرانی کار تیم قایقرانی ایران در بخش آب‌های آرام را سخت برشمرد و گفت اگر ملی‌پوشان به قاره آفریقا بخورند شانس بسیار خوبی خواهند داشت اما اگر به قهرمانان جهان و المپیک یعنی استرالیا بخورند کار سخت است.

کد مطلب: ۱۴۹۱۰۶۴
لینک کوتاه کپی شد
پیش‌بینی سهرابیان از قرعه آب‌های آرام؛ کار سختی مقابل قهرمانان جهان و المپیک داریم

علیرضا سهرابیان پس از ناکامی فاطمه مجلل در مسابقات روئینگ بازی‌های المپیک، گفت: فاطمه مجلل کار بسیار سنگینی را با رقبای قدرتمند خود داشت و همه قدر بودند و در المپیک و جهانی مدال‌آور و عنوان‌دار بودند. مجلل تلاش خود را کرد و به فینال C راه یافت و امیدوارم فردا بتواند در این زمینه موفق باشد.

وی افزود: تیم دونفره مهسا جاور و زینب نوروزی نیز فردا برای فینال C و رده دوازدهم تا هجدهم مسابقه دارد. تیم آب‌های آرام کانو و کایاک ما نیز از امروز وارد پاریس می‌شوند و تمرینات خود را شروع می‌کنند و امیدوارم نتایج خوبی کسب کنند. هر کسی که در این مسابقات شرکت کرده است، بهترین‌های قاره خودش است.

رئیس فدراسیون قایقرانی اضافه کرد: کسانی در این مسابقات حضور می‌یابند که حرفی برای گفتن داشته باشند و سهمیه را در قاره کسب کردند و به آنها اهدا نشده است. به همین دلیل کار بسیار سختی داشتند و امیدوارم بچه‌های ما بتوانند بجنگند و به همان اندازه که تلاش کردیم و امکانات در اختیار آنها گذاشتیم بتوانیم از آنها انتظار داشته باشیم.

وی ادامه داد: بچه‌ها با آن چیزی که ما در اختیار آنها قرار دادیم فراتر از آن ظاهر شدند و امیدوارم در مسابقات آتی بتوانند مانند رقبایی که به راحتی نفر اول تا سوم در فینال آ می‌شوند و با در اختیار قراردادن امکاناتی مانند رقبا انتظار موفقیت بیشتری داشته باشیم.

سهرابیان گفت: مردان ما در آب‌های آرام کار بسیار سختی دارند و باید ببینیم چه قرعه‌ای به آنها می‌خورد و اگر قرعه خوبی باشد و ملی پوشان به قاره آفریقا بخورند که کمی ضعیف‌تر از ایران هستند، شانس بسیار خوبی خواهند داشت اما اگر به قهرمانان جهان و المپیک یعنی استرالیا بخورند کار آنها بسیار سخت است.

وی تصریح کرد: هرچه هست آنها آمدند تا بجنگند و خود را نشان دهند که نماینده کشوری هستند که چشم انتظار موفقیت آنها هستند. نقد منتقدان درست و با ارزش است زیرا انتظار مدال از کاروان دارند تا بهترین‌ها را ببینند اما این را مد نظر داشته باشند امکاناتی که ما در اختیار آنها گذاشتیم و موفقیتی که از آنها انتظار داریم باید نزدیک به هم باشد و امیدوارم فراتر از انتظار عمل کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار