رئیس سازمان دانش آموزی قزوین:

دانش آموزان مستعد قزوین شناسایی می شوند

رئیس سازمان دانش آموزی استان قزوین گفت: با کمک مربیان و مسئولان تشکل ها، دانش آموزان مستعد در استان شناسایی و از آن ها حمایت می شود.

کد مطلب: ۶۲۰۸۰۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا از استان قزوین، حجت الاسلام خطیب امامقلی در اردوی یک روزه تشکل فرزانگان ناحیه دو قزوین، اظهار داشت: کارایی فعالیت هایی که در تشکل فرزانگان صورت می پذیرد، قابل مقایسه با سایر گروه ها و انجمن های دانش آموزی نیست، چراکه این تشکیلات راه و روش زندگی را به دانش آموزان می آموزد و تمام فعالیت های آن مبنای کاربردی دارد.

وی افزود: تشکل فرزانگان این بستر را در مدارس فراهم آورده است تا انواع استعدادها و ظرفیت ها را جذب کند و با انعطاف پذیری که دارد، آموزش های لازم را متناسب با دانش آموزان ارائه دهد.

امامقلی با اشاره به اینکه بسترهای خوبی برای حضور دانش آموزان در تشکل های سازمان فراهم شده است، اعلام کرد: با کمک مربیان و مسئولان تشکل ها، دانش آموزان مستعد در استان شناسایی و از آن ها حمایت می شود.

رئیس سازمان دانش آموزی استان قزوین به دانش آموز محوری تشکل های زیر مجموعه این سازمان اشاره کرد و گفت: تمام فعالیت ها در تشکل های سازمان با محوریت دانش آموزان انجام می شود و این بهترین دستاورد سازمان دانش آموزی است.

امامقلی عنوان کرد: در همه فعالیت­ ها و برنامه­ ها سه شعار اساسی «همفکری، همدلی و همکاری» مورد توجه قرار می گیرد و ما با سر لوحه قرار دادن این سه شعار، برنامه های سازمان را اجرا می کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار