بازدید رئیس سازمان دانش آموزی قزوین از ایستگاه علوم و پژوهش

حجت الاسلام خطیب امامقلی رئیس سازمان دانش آموزی استان قزوین از جشنواره ایستگاه علوم و پژوهش قزوین بازدید کرد.

کد مطلب: ۶۱۸۴۴۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا از استان قزوین، حجت الاسلام خطیب امامقلی رئیس سازمان دانش آموزی استان قزوین با حضور در محل برگزاری جشنواره ایستگاه علوم و پژوهش قزوین، از این جشنواره بازدید کرد.

همچنین وی از نزدیک در جریان فعالیت های دانش آموزی و نحوه اجرای طرح های پژوهشی قرار گرفت و انگیزه دانش آموزان در ایستگاه علوم و پژوهش را تحسین برانگیز دانست.

رئیس سازمان دانش آموزی استان قزوین در این بازدید با بیان اینکه دانش آموزان استان از ظرفیت های بسیار خوبی برخوردار هستند، گفت: ما باید با برگزاری چنین برنامه هایی این ظرفیت ها را شکوفا کنیم و بسترهای فعالیت دانش آموزان را در حوزه های مختلف فراهم آوریم.

امامقلی افزود: نشاط و شادابی که دانش آموزان در این جشنواره دارند، نشان می دهد که چقدر با علاقه مندی فعالیت های پژوهشی را دنبال می کنند و این یکی از بهترین دستاورد های جشنواره است.

وی با اشاره به حضور پررنگ سازمان دانش آموزی استان قزوین در برنامه های مدارس، اعلام کرد: ما با داشتن مربیان با تجربه و نیروهای دوره دیده، آمادگی کامل را داریم تا در برنامه های مختلف از دانش آموزان استان حمایت کنیم.

گفتنی است؛ مرحله استانی ایستگاه علوم و پژوهش با حضور 500 دانش آموز با 160 طرح در سالن شاهد بهشتیان قزوین و سالن 22 بهمن به کار خود پایان داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار