حضور بیش از 50 دانش‌آموز بهاری در اعتکاف علمی

معاون آموزشی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بهار با اشاره به حضور بیش از 50 دانش آموز بهاری در اعتکاف علمی گفت: اعتکاف علمی در راستای تقویت بنیه علمی و آمادگی دانش آموزان در کنکور سراسری است.

کد مطلب: ۶۱۰۹۰۹
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا همدان، زهرا شعبانی اظهار داشت: از روز دوم تا 12 فروردین بیش از 50 دانش آموز سال سوم و چهارم متوسطه در اعتكاف علمی شركت كرده اند .

وی افزود: هدف از برگزاری اعتكاف علمی ایجاد یك محیط آرام برای درس خواندن به جهت آمادگی هر چه بیشتر دانش آموزان برای شركت در امتحانات نهایی و همچنین كنكور سراسری می باشد .

وی ادامه داد: حضور معلمان و مشاوران برای رفع اشكال و برنامه ریزی درسی و همچنین برگزاری آزمون برای شركت كنندگان و در اختیار قرار دادن کلیه امکانات و تجهیزات آموزشی از جمله برنامه هایی است كه در این ایام برای دانش آموزان در نظر گرفته شده بود تا بیشترین استفاده را از تعطیلات نوروز داشته باشند .

وي خاطرنشان کرد: طرح اعتکاف علمی همه ساله در راستای استفاده از فرصت ها و با برنامه ریزی مدون برای آمادگی بیشتر دانش آموزان در امتحانات نهایی و آزمون سراسری، تقویت بنیه علمی و ارتقای معدل در ایام نوروز برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار