معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خبر داد:

پایان فرآیند ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی کیفیت‌بخشی آموزش و پرورش

اصفهان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از پایان فرآیند ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی کیفیت‌بخشی در این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۹۵۴۴۷
لینک کوتاه کپی شد

مهدی نم‌نبات از پایان فرآیند ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی کیفیت‌بخشی در استان اصفهان خبر داد و گفت: ارزیابی بیش از ۱۷۰۰ نفر در ۱۸ کانون کیفیت‌بخشی استان اصفهان در 4 رشته شغلی مشاوره، مربی امور تربیتی و مشاوره، مربی امور تربیتی و سبک زندگی و مربی تربیت‌بدنی و سلامت انجام شد.

وی اظهار کرد: بلافاصله پس از برگزاری آزمون استخدامی کیفیت‌بخشی و اعلام نتایج اولیه، برنامه‌ریزی‌های متناسب با اجرای فرآیندهای آزمون موردکاوی، ارزیابی تخصصی و آزمون عملی تربیت‌بدنی و سلامت در استان اصفهان آغاز شد.

نم‌نبات بیان کرد: با توجه به این موضوع، تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه‌ بهتر این فرآیند اندیشیده شد و با راه‌اندازی ۹ حوزه و ۱۸ کانون، صلاحیت‌های تخصصی داوطلبان مورد سنجش قرار گرفت.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به حضور سَرارزیابان، تسهیلگران، کمک‌تسهیلگران و مدیران اجرایی حوزه‌ها این فرآیند با مشارکت بیش از ۶۰۰ نفر از فرهنگیان استان به عنوان عوامل اجرایی، ارزیابی تخصصی کیفیت‌بخشی استان اصفهان به سرانجام رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار