در مکالمه تلفنی سران ایران و مالزی مطرح شد؛

ضرورت اقدام کشورهای اسلامی برای توقف نسل‌کشی در غزه

انتقاد از حمایت‌های آمریکا و غرب

تهران (پانا) - سران ایران و مالزی با انتقاد از سیاست‌های آمریکا و برخی کشورهای غربی در قبال مردم غزه، حمایت‌های رسانه‌ای و تسلیحاتی این کشورها از رژیم صهیونیستی را بر خلاف ادعای دفاع از حقوق بشر و تلاش برای برقراری آتش بس در غزه و موجب تداوم جنایات این رژیم علیه مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه دانستند.

کد مطلب: ۱۴۹۵۴۴۶
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت اقدام کشورهای اسلامی برای توقف نسل‌کشی در غزه

مسعود پزشکیان رئیس جمهور کشورمان و آقای «انور ابراهیم» نخست وزیر مالزی ظهر امروز در گفتگویی تلفنی ضمن مرور آخرین وضعیت روابط فیمابین، تحولات جاری در منطقه به ویژه مذاکرات در حال انجام برای برقراری آتش‌بس در غزه را بررسی کردند.

سران دو کشور در این گفت‌.گوی تلفنی با انتقاد از سیاست‌ها و اقدامات آمریکا و برخی کشورهای غربی در قبال مردم غزه، حمایت‌های رسانه‌ای و تسلیحاتی این کشورها از رژیم صهیونیستی را بر خلاف ادعای دفاع از حقوق بشر و تلاش برای برقراری آتش بس در غزه و موجب تداوم جنایات این رژیم علیه مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه دانستند.

دو طرف همچنین با تأکید بر ضرورت اتحاد و اقدام هماهنگ کشورهای اسلامی برای مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی و توقف کشتار و نسل‌کشی در غزه، تصریح کردند که برگزاری نشست سران کشورهای همکاری اسلامی اقدام مؤثری در این راستا است.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار