مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور شاهد و ایثارگران:

دانش‌آموزان در اردو کار گروهی و مهارت بهتر زیستن را یاد می‌گیرند

تهران (پانا) - مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور شاهد و ایثارگران تاکید کرد دانش‌آموزان در‌ اردوهای پیشتازان کار گروهی و مهربانی را در کنار یکدیگر یاد می‌گیرند.

کد مطلب: ۱۴۹۵۱۲۸
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان در اردو کار گروهی و مهارت بهتر زیستن را یاد می‌گیرند

زهرا مظفر در گفت‌وگو با پانا با بیان به اینکه معاونت فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش به‌دنبال شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان است، گفت: فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی مانند اردوهای‌ دانش‌آموزی باعث می‌شود که بتوانیم استعدادهای دانش‌آموزان را کشف کنیم.

مظفر با اشاره به اینکه در اردوهای پیشتازان مهارت‌های اجتماعی را به دانش‌آموزان‌ آموزش می‌دهیم، اظهار کرد: فعالیت‌های اردو با محور پیشتازان به‌‌گونه‌ای است که می‌توانیم دانش‌آموزان را در کنار یکدیگر جمع و به آن‌ها مهارت‌های بهتر زندگی‌کردن را آموزش دهیم.

مشاور وزیر در امور شاهد و ایثارگران تاکید کرد: این دانش‌آموزان در محل کار، زندگی شخصی و در کنار اعضای جامعه می‌توانند خود را به خوبی نشان دهند که این موضوع نشان‌دهنده یکی از مهارت‌های آموزش‌های همه‌جانبه است.

مظفر با تأکید بر اینکه این اردوها از لحاظ آموزشی و فرهنگی برای دانش‌آموزان حائز اهمیت است، تصریح کرد: دانش‌آموزان در این اردوها کار گروهی و مهربانی را در کنار یکدیگر یاد می‌گیرند. دانش‌آموزان در این اردوها با آداب و رسوم، فرهنگ و نوع پوشش استان‌های همجوار بهتر آشنا می‌شوند.

دانش‌آموز خبرنگار: پریا فریدونی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار