مقاومت فلسطین: عملیات تل‌آویو، شکست امنیتی و اطلاعاتی جدید برای رژیم صهیونیستی است

تهران(پانا) - کمیته‌های مقاومت فلسطین تأکید کردند عملیات تل‌آویو یک شکست امنیتی و اطلاعاتی جدید برای رژیم صهیونیستی است.

کد مطلب: ۱۴۹۵۴۵۰
لینک کوتاه کپی شد
مقاومت فلسطین: عملیات تل‌آویو، شکست امنیتی و اطلاعاتی جدید برای رژیم صهیونیستی است

دفتر اطلاع‌رسانی کمیته‌های مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما عملیات شهادت‌طلبانه قهرمانان گردان‌های شهید عزالدین القسام، شاخه نظامی حماس و سرایا القدس، شاخه نظامی جهاد اسلامی در شهر تل‌آویو را تبریک می‌گوییم و تأکید می‌کنیم بازگشت به این روش از عملیات قهرمانانه در داخل اراضی اشغالی، پاسخ عملی به جنایات نسل‌کشی، قتل‌عام و کشتار مردم ما در طول ۱۱ ماه گذشته توسط رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکاست.

طبق گزارش سما، در این بیانیه آمده است: عملیات شهادت‌طلبانه تل‌آویو آغاز مرحله‌ای جدید و منحصربه‌فرد برای حمله به رژیم مستکبر صهیونیستی است که به کشتار و سلاخی زنان، کودکان و نوزادان می‌پردازد و جنگ نابودی همه ابعاد زندگی در غزه و بقیه شهرهای فلسطین را به راه انداخته است.

در ادامه این بیانیه تأکید شده است: عملیات مبارک تل‌آویو سیلی جدیدی به کل نظام صهیونیستی و یک شکست امنیتی و اطلاعاتی جدید برای رژیم صهیونیستی و تأکیدی بر این مسئله است که رهبران این رژیم چیزی جز ویرانی و مرگ برای مردم خود ندارند و برای حفظ مناصب و دستاوردهای سیاسی خود تلاش می‌کنند که هرگز به نفع آنها نخواهد بود.

در این بیانیه آمده است: عملیات تل‌آویو بار دیگر توانایی مردم ما و مقاومت در ضربه زدن به دشمن صهیونیستی و شهرک‌نشینان آن و عبور از تمامی تدابیر امنیتی ساختگی دشمن و حمله با تمام قوا به آن را ثابت می‌کند. ما از همه مردم آزاده خود، مبارزان مقاومت و انقلابیون قهرمانشان می‌خواهیم که حملات قوی بیشتری را برای مهار تجاوزات این دشمن صهیونیستی که در سایه سکوت و همدستی بین‌المللی، رو به افزایش است، انجام دهند.

گردان‌های شهید «عزالدین القسام» شاخه نظامی حماس روز دوشنبه اعلام کرد با مشارکت «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، عملیات شهادت‌طلبانه یکشنبه شب در تل‌آویو را اجرایی کرده است. القسام اعلام کرد «تا زمانی که سیاست کشتار و ترور اشغالگران ادامه داشته باشد، عملیات استشهادی به داخل سرزمین‌های اشغالی بازخواهد گشت.»

پیشتر پلیس رژیم صهیونیستی و شین‌بت در بیانیه مشترکی اعلام کردند که انفجار شب گذشته تل‌آویو ناشی از یک بمب قدرتمند بود. در بیانیه پلیس و شین‌بت ضمن اعلام حالت آماده‌باش در منطقه تل‌آویو، از صهیونیست‌ها خواسته شده هوشیار و محتاط بوده و هر شخص یا شی مشکوکی را گزارش کنند.

پیش از این معاریو نوشته بود پلیس رژیم صهیونیستی و سرویس شین‌بت در حال بررسی فرضیه‌های مختلف درباره انفجار شامگاه یکشنبه در تل‌آویو هستند. در انفجار یک دستگاه کامیون که شامگاه یکشنبه در تل‌آویو رخ داد یک صهیونیست کشته و یک نفر دیگر زخمی شد.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار