قبله تهران در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به سوگ نشست

حرم مطهر حضرت عبدالعظیم(ع) و حرم مطهر امام راحل(ره) همزمان با سالروز شهادت یگانه دختر نبی مکرم اسلام(ص)، حضرت فاطمه زهرا(س) غرق در عزا و ماتم شد

کد مطلب: ۶۰۲۸۸۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستانهای استان تهران ، همزمان با سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام(ص)، عزاداران از اقصی نقاط استان تهران و همچنین مجاوران حرم عبدالعظیم(ع) با حضوردرحرم مطهر ایشان با برپایی آیین های عزاداری به سوگ نشستند .
صحن های مختلف حرم مطهر حضرت عبدالعظیم(ع) میزبان شیفتگان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) بود که با دلی آکنده از غم به این مکان مقدس آمدند تا سالروز شهادت ریحانه نبی را به حضرت ولیعصر(عج)، حضرت عبدالعظیم(ع) ورهبر معظم انقلاب تسلیت بگویند .
قبله تهران سراسر در سوگ شهادت حضرت صدیقه کبری(س) سیاه پوش بود، پرچم های سیاه برافراشته بر گنبد نورانی حرم حضرت عبدالعظیم(ع)، خیابان ها و میدان ها و حضور عزاداران بر گرداگرد حرم مطهر، غوغایی از شور عشق و ارادت به خاندان اهل بیت(ع) را به اهتزاز در آمده بود .
در مراسم عزاداری بی بی دو عالم که از روز دوشنبه 9 اسفند ماه جاری در حرم مطهر عبدالعظیم(ع) آغاز شده و به مدّت ده شب ادامه خواهد داشت ،حجت الاسلام سید حمید میرباقری بعد از نماز جماعت مغرب و عشاء در مصلای بزرگ ری ایراد سخن خواهند داشت و مرثیه سرائی ذاکرین اهل بیت عصمت و طهارت (ع)در رثای دخت نبی مکرم اسلام از دیگر بخش های این مراسم است .
شایان ذکر است ، مراسم عزاداری و سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) شب گذشته و همزمان با شب شهادت آن بزرگ بانوی اسوه‌ی زنان جهان، با حضور یادگاران امام و مردم دلداده‌ی اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران برگزار شد .

/ خبرنگار : نوریه احمدی /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار