مشاور وزیر وزارت آموزش و پرورش در بازدید از پایگاههای اوقات فراغت شهرستان دنا:

طرح اوقات فراغت باید برنامه‌های جذاب و تربیتی برای دانش‌آموزان فراهم کند

یاسوج ( پانا) - مشاور وزیر دبیر قرارگاه جهادی عدالت تربیتی وزارت آموزش و پرورش از پایگاه اوقات فراغت مدارس شهرستان دنا در بخش پاتاوه شهرستان دنا بازدید و بر اجرای برنامه‌های جذاب تربیتی تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۴۹۰۲۵۸
لینک کوتاه کپی شد
طرح اوقات فراغت باید برنامه‌های جذاب و تربیتی برای دانش‌آموزان فراهم کند

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد ضرغام پرنیان به همراه محمد جمالی ( سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان)، سید رضا حسینی‌نیک ( مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان) و محمد دانشی‌نسب ( سرپرست آموزش و پرورش شهرستان دنا) از پایگاه اوقات فراغت دبیرستان دخترانه عصمت شهرستان دنا بازدید و با مربیان و دانش‌آموزان در فضایی صمیمی دیدار و گفت‌وگو کردند.

مشاور وزیر و دبیر قرارگاه جهادی عدالت تربیتی وزارت آموزش و پرورش با حضور در کلاسهای پایگاه اوقات فراغت این دبیرستان درجمع دانش‌آموزان ضمن ابلاغ سلام وزیر آموزش وپرورش گفت: در طرح اوقات فراغت باید برنامه‌های جذاب و تربیتی برای دانش‌آموزان فراهم شود.

ضرغام پرنیان با تقدیر و تشکر از جضور پرشور دانش‌آموزان در طرح غنی‌سازی اوقات فراغت اظهار کرد: شعار اصلی اوقات فراغت امسال، تربیت بدون توقف، رشد و تعالی دانش‌آموزان ایرانی در پرتو همیاری نهادهای تربیتی و با محور فعالیت‌ها و برنامه‌های زیبا شناختی، زیستی و بدنی، علمی و فناورانه، اجتماعی و سیاسی و اقتصادی و حرفه‌ای متناسب با سند تحول بنیادین است.

سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان دنا در جریان این بازدید با ابراز خرسندی از حضور مشاور وزیر آموزش وپرورش و سرپرست اداره کل آموزش وپرورش تاین در جمع دانش‌آموزان، تصریح کرد: 40 پایگاه‌ ویژه اوقات فراغت با رویکرد تربیتی و مهارتی، شناسایی و هدایت استعدادها، ارتقای سلامت جسمی، روانی در این شهرستان دایر شده است.

محمد دانشی‌نسب افزود: در پایگاههای اوقات فراغت، برنامه‌های مختلفی در رشته‌های قرآن و معارف اسلامی، فرهنگی، هنری، ورزشی و فنی و حرفه‌ای برای دانش‌آموزان دختر و پسر اجرا می‌شود.

وی از استقبال حدود ۲ هزار دانش‌آموز از این طرح خبر داد و خاطر نشان کرد: مبنای برنامه‌های اوقات فراغت ساحت‌های شش‌گانه تعلیم و تربیتی شامل زیبایی شناختی و هنری، زیستی و بدنی، علمی و فناورانه، اجتماعی و سیاسی، اقتصادی و حرفه‌ای و اعتقادی، عبادی و اخلاقی است.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار