میرتاج‌الدینی در گفت‌و‌گو با پانا:

دولت و مجلس باید دست به دست یکدیگر دهند تا طرح‌های فوریتی و زیرساختی به نتیجه برسد

با هماهنگی و تعامل دولت سریعا مستقر شود

تهران (پانا) - نماینده مردم تبریز در مجلس مهمترین دغدغه مردم را مسائل اقتصادی و معیشتی دانست و گفت: شاکله دولت و مجلس باید دست به دست یکدیگر دهند تا طرح‌های فوریتی و زیرساختی به نتیجه برسد.

کد مطلب: ۱۴۹۰۲۴۷
لینک کوتاه کپی شد
دولت و مجلس باید دست به دست یکدیگر دهند تا طرح‌های فوریتی و زیرساختی به نتیجه برسد

سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی در گفت‌و‌گو با پانا در خصوص اولویت‌های دولت چهاردهم برای حل مسائل و دغدغه‌‌های مردم، گفت: «مهمترین دغدغه امروز مردم مسائل اقتصادی و معیشتی است که شهید رئیسی در راستای حل مشکلات اقداماتی را آغاز کرد اما نیمه راه بود.»

وی افزود: «شاکله دولت و مجلس باید دست به دست یکدیگر دهند تا طرح‌های فوریتی و زیرساختی به نتیجه برسد. تصمیم واردات خودرو، تک نرخی شدن ارز و حفظ قیمت کالاهای اساسی باید ساماندهی شود.»

میرتاج‌الدینی بیان کرد: «مردم با حضور در انتخابات به ندای رهبر انقلاب لبیک گفتند و عملا راهبرد دشمن مبنی بر عدم مشارکت را شکستند. پایه اصلی انقلاب نیز حمایت از نیازمندان بود بر این اساس برنامه ریزی دانش بنیان جهش تولید و مشارکت واقعی مردم محور ، عدالت برای پیشرفت کشور ضروری است.»

وی خاطرنشان کرد: «مجلس و دولت با تعامل یکدیگر می‌توانند تمامی مشکلات را حل کنند. دکتر پزشکیان رویکرد خوبی گرفته و دولت وفاق ملی را مطرح کرده‌اند و استفاده از افراد شایسته را مبنای کار خود قرار داده و از جریان‌های مختلف بهره‌برداری خواهد کرد. ضروری است با یک هماهنگی و تعامل دولت سریعا مستقر شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار