تیم والیبال نوجوانان ایران آماده جدال با مدعیان آسیایی

تهران (پانا)- تیم والیبال نوجوانان ایران در سومین دیدار تدارکاتی و دوستانه خود در منامه برابر کره‌جنوبی به میدان رفت و با شکست این تیم آماده جدال با مدعیان آسیایی شد.

کد مطلب: ۱۴۹۰۲۵۶
لینک کوتاه کپی شد
تیم والیبال نوجوانان ایران آماده جدال با مدعیان آسیایی

رقابت‌های والیبال قهرمانی کمتر از ۱۸ سال پسر آسیا از ۷ تا ۱۴ مرداد در بحرین برگزار خواهد شد و تیم ایران در گروه C مرحله مقدماتی با چین، لبنان و فیلیپین هم‌گروه است.

نوجوان کشورمان که برای آمادگی بیشتر یک هفته زودتر عازم منامه شدند، پنج‌شنبه، چهارم مرداد در سومین دیدار تدارکاتی به مصاف تیم ملی نوجوانان کره‌جنوبی رفتند و سه بر صفر به پیروزی رسیدند تا سومین برد برون مرزی خود را تجربه کنند.

شاگردان عادل غلامی در سه ست متوالی این مسابقه با امتیاز‌های ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۸ بر ۲۶ به پیروزی رسیدند تا با سه برد تدارکاتی آماده حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا شوند. با توافق دو تیم یک ست دیگر این مسابقه ادامه یافت که این ست با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به سود کره جنوبی خاتمه یافت.

محمد امین رحیمی (کاپیتان)، مبین کلاسنگیانی، امیر نادری، امیررضا سعادت، هاوار دست گشاده، محمد نیما باطنی و محمدامین عرب یارمحمدی (لیبرو) ترکیب آغاز کننده تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در این دیدار بودند.

امیرمحمد رمضانی، پرهام فدایی، میرمحمد موسوی تازه کند، محمدامین ملکی، امیرمحمد رفیعی راد دیگر بازیکنان ایران در رقابت‌های قهرمانی زیر ۱۸ سال آسیا هستند.

تیم والیبال نوجوانان ایران روز دوشنبه، یکم مرداد در نخستین دیدار تدارکاتی برون مرزی خود موفق به شکست تیم ملی جوانان بحرین با نتیجه سه بر یک شد و روز چهارشنبه سوم مرداد به مصاف نوجوانان بحرین رفت این تیم را نیز سه بر صفر از پیش رو برداشت.

نوجوانان ایران ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه روز یکشنبه هفتم مرداد در نخستین دیدار رسمی خود در قهرمانی زیر ۱۸ سال آسیا به مصاف لبنان می‌روند.

مهدی اسلامی به عنوان سرپرست، عادل غلامی (سرمربی)، ایمان شاهمرادزاده، فرهاد قائمی، صابر نریمان نژاد، امان نظر زادقلی دوجی (مربیان)، جواد نیک پرور (سرپرست اردو)، حامد حج (بدنساز)، فاضل شیرکوند (آنالیزور)، امین شهریاری (فیزیوتراپیست)، علی اکبر غلام علیزاده مهویزانی (ماسور)، فرهاد میرزایی (مربی تمرین دهنده) کادر تیم ملی زیر ۱۸ سال پسر را تشکیل می‌دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار