دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان:

دانش آموزان رزمندگان فرهنگی این مرز و بوم هستند

دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: دانش آموزان رزمندگان فرهنگی این مرز و بوم هستند و با برپایی نمایشگاه های مدرسه انقلاب آرمان خواهی نسل جدید را در دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی به نمایش در آوردند.

کد مطلب: ۵۹۵۳۵۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستانهای استان تهران، حامد علامتی، دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان همزمان با هشتمین روز از دهه فجر، در بازدید از نمایشگاه مدرسه انقلاب شهرستان های استان تهران افزود: دانش آموزان به عنوان افسران جنگ نرم با سازماندهی مناسب بنیه ی عقیدتی و علمی خود در مقابل استکبار درونی و استکبار بیرونی جانانه مبارزه می کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر اینکه هر جا هستید آنجا را مرکز عالم بدانید، گفت: امروز مرکز عالم برای دانش آموزان همین مدرسه است و باید انقلابی فکر کردن، انقلابی زندگی کردن، انقلابی عمل کردن را در دوران دانش آموزی تمرین کنند تا ان شاء الله انقلابی از دنیا برویم.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران نیز در بازدید از نمایشگاه مدرسه انقلاب دبیرستان دخترانه اندیشه آموزش و پرورش ناحیه 2 شهرستان بهارستان گفت: شناخت چرایی و چگونگی انقلاب وظیفه تک تک ماست و برعهده ماست که مبشر خوبی برای انقلاب اسلامیمان باشیم.

سیدمجتبی هاشمی خطاب به دانش آموزان عضو انجمن اسلامی افزود: وظیفه ماست به عنوان سربازان فرهنگی کشور مراقب رفتار و اعمالمان باشیم تا بتوانیم به عنوان الگوی مناسب و شایسته برای سایر دانش آموزان بدل گردیم.

وی نسبت به عمل کرد دشمنان انقلاب در حوزه های مختلف فرهنگی هشدار داد و تصریح کرد: تربیت نفس و خود سازی هرچند مقدمه ی اصلاح جامعه است اما کافی نبوده باید تلاش کنیم تا سایر اقشار جامعه به ویژه دوستان نزدیک خود را در مسیر انقلاب و ولایت نگه داریم.

هاشمی تاکید کرد امنیت و پایداری کشورمان به خاطر فداکاری های شهدا و ایثارگران بوده و اکنون وظیفه ماست که از دست آوردهای انقلاب شکوهمند اسلامیان پاسداری کنیم.

شایان ذکر است، نمایشگاه های مدرسه انقلاب مدارس پسرانه نیکان، شهید دنیامالی و شهیدان تقی زاده در شهرستان شهریار و دبیرستان دخترانه اندیشه در ناحیه 2 شهرستان بهارستان توسط دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان مورد بازدید قرار گرفت.

مسعود شاکر سرپرست اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان تهران، حسینعلی بنار مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 شهرستان بهارستان و جمعی از معاونان و مسئولان استانی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان آموزش و پرورش شهرستانهای تهران در این بازدید حضور داشتند.

/خبرنگار: امجد امیری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار