طبخ بیش از 21 هزار قرص نان در قرارگاه مردمی اربعین قم

قم (پانا) - مسئول کمیته ستاد مردمی اربعین و خیرین قم گفت: بیش از 21 هزار قرص نان طی 7 روز گذشته توسط نانوایی های مستقر در قرارگاه مردمی اربعین طبخ و توزیع شده است.

کد مطلب: ۱۴۹۵۲۸۰
لینک کوتاه کپی شد
طبخ بیش از 21 هزار قرص نان در قرارگاه مردمی اربعین قم

مهدی قربانی کرم، در گفتگویی اظهار کرد: به فرموده سردار عزیز شهید حاج قاسم سلیمانی ملت ما ملت امام حسین است وموفقیت ما در این قرارگاه از پشتیبانی و حمایت مردمی که برای امام حسین علیه السلام از داشته های خود می گذرند.

قربانی کرم اشاره کرد: در وهله اول عنایت آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و اهل بیت(ع) شامل قم شده که در عمود اول اپذیرای زائران اربعین حسینی باشیم.

وی ادامه داد: از دیگر دلایل استمرار قرارگاه اربعین کمک خیرین و مردم قم بوده است که با کمک های نقدی و غیر نقدی خود قرارگاه را مورد حمایت خود قرار داده اند.

 مسئول کمیته ستاد مردمی اربعین و خیرین قم با بیان اینکه 2 واحد نانوایی، صبح و عصر در قرارگاه مشغول به تهیه نان هستند، افزود: نان مورد نیاز مواکب و قرارگاه توسط همین دو نانوایی تامین می شود و بیش از 21 هزار قرص نان طی 7 روز گذشته طبخ و بین زوار اباعبدالله الحسین علیه السلام و مواکب سطح شهر توزیع شده است

وی گفت: از ابتدای فعالیت قرارگاه، زائران زیادی از کشور آذربایجان، ترکیه، افغانستان، پاکستان و میانمار در سفراربعینی خود پذیرش و اسکان داده شده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار