در نگار خانه خطایی اردبیل روی داد؛

ارائه 156 اثر متخب در نمایشگاه مهارت های هنری هنرجویان کاردانش کشور

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت : 156 اثر منتخب از 26 استان در نمایشگاه مهارت های هنری هنرجویان کاردان کشوری در نگارخانه خطایی اردبیل ارائه شده است.

کد مطلب: ۵۲۲۶۷۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، احمد ناصری در حاشیه افتتاح نمایشگاه آثار منتخب هنرجویان هرستان های کاردانش کشور که در نگار خانه خطایی اردبیل دایر شده بود اظهار داشت: علاوه بر 156 اثر منتخب هنر جویان، 35 اثر از داوران و ناظران این جشنواره نیز در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.

ناصری اظهار داشت 10 اثر از 156 اثر ارائه شده در قالب پوستر و تصویر روی جلد مربوط به شهید مطهری بود که با استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت.
وی همچنین با اشاره به حضور 15 اثر منتخب از جشنواره محیط زیست در این نمایشگاه تصریح کرد: یکی از اتفاقات خوبی که در این دوره از جشنواره اتفاق افتاده است ارائه 18 اثر منتخب از هنرجویان استان در این نمایشگاه است.
مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: آثار ارائه شده در این نمایشگاه در قالب رشته های هنری خاتم کاری، معرق‌کاری، سفال‌گری، کاشی هفت‌رنگ، طراحی سنتی، طراحی عمومی، صفحه‌آرایی، طراحی و بسته‌بندی، گرافیک، تذهیب، چهره‌سازی، نگارگری، عکاسی، عکاسی دیجیتال، بافت فرش، طراحی نقشه فرش، قلم‌زنی و طلا و جواهرسازی است.
ناصری هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی ظرفیت هنرستان های کار و دانش و کمک به دانش آموزان در انتخاب رشته های مورد علاقه اعلام کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار