توسط مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی؛

جشن غنچه ها در مدرسه تاریخی 22 بهمن ارومیه به صدا درآمد

خبرگزاری پانا: زنگ مدرسه ظهر امروز توسط مدیر کل آموزش و پرورش استان در مدرسه تاریخی 22 بهمن با 110 سال قدمت، برگزار شد.

کد مطلب: ۲۶۲۵۰۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبر گزاری پانا، "فریدون سید مصطفوی" مدیر کل آموزش و پرورش با اشاره به اهمیت هفته دفاع مقدس و رشادت های شهیدان عالی قدر استان گفت: باتوجه به سخنان امام راحل ، دانش آموزان چشم و چراغ انقلاب هستند و غنچه های امروز آینده سازان و مدیران و روسای آینده ی ما هستند.

وی افزود: هدف ما از برگزاری این مراسم در مدرسه تاریخی 22 بهمن بستن عهد و پیمان با گذشته خود بود تا بهترین کارکرد را از خود ارائه دهیم و آینده ای زیبا با وجود این غنچه ها بسازیم.

" قهرمان اشرف نجف آباد " مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ارومیه در جشن غنچه ها ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی به شکوفه ها از تمامی ارگان ها و نهاد ها که در این زمینه آموزش و پرورش را یاری کردند قدر دانی کرد.

اشرف در ادامه به نقش بی بدیل آموزش و پرورش در رشد فکری دانش آموزان اشاره کرد و گفت: مجموعه آموزش و پرورش علاوه بر آموزش موضوعات درسی به پرورش ذهنی و شد آن نیز توجه ویزه دارد که در این راستا برنامه های خاصی را برای اجرا در دستور کار خود قرار داده است.
در ادامه این برنامه اجرای سرود کانون پرورش فکری کودک و نوجوان،اجرای گروه عروسکی، و تقدیر و تشکر دانش اموزان مدرسه ستایش از مدیر کل آموزش و پرورش با سبد های از انگور و سیب و گل در دستور کار قرار گرفت و اجرا شد.
در انتهای برنامه دانش آموزان حاضر در برنامه (غنچه ها ) توسط کارنوال شادی به مدارس خود انتقال داده شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار