وزیر بهداشت:

باید آیین نامه‌ها و مقررات دانشجویان دستیاری بازبینی شود

تهران (پانا) - وزیر بهداشت بر ضرورت رفع مشکلات دانشجوبان دستیاری تاکید کرد و گفت باید آیین نامه‌ها و مقررات دانشجویان دستیاری بازبینی و شرایط برای آنها تسیهل شود.

کد مطلب: ۱۵۰۰۸۲۹
لینک کوتاه کپی شد
باید آیین نامه‌ها و مقررات دانشجویان دستیاری بازبینی شود

محمدرضا ظفرقندی در حاشیه اختتامیه شانزدهمین المپیاد دانشجویی کشور که امروز در سالن همایش‌های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران در حال برگزاری است، در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: همه دانشجویان علوم پزشکی دانشجویان نخبه کشوری هستند؛ اما با تلاشی که صورت گرفته است تمامی دانشجویان علوم پزشکی اعم از پرستاری و غیره در این المپیاد شرکت کردند تا توانمندی‌های خود را در عرصه‌های مختلف نشان دهند و ما نیز به آنها نشان می‌دهیم که آنها را می‌بینیم و صدایشان را می‌شنویم و می‌توانیم فضایی برای آینده کاری آنها تامین کنیم.

وی در ادامه به راهکار حفظ نخبگان در کشور اشاره کرد و گفت: راه حفظ نخبگان در ایران این است که هم از آنها قدردانی کنیم و هم اینکه فضایی را ایجاد کنیم تا آنها با امید و انگیزه در کشور کار کنند و این هدف اصلی ما در وزارت بهداشت است که بتوانیم در این دوره به دانشجویان و جوانان خود این امید را بدهیم تا از آنها در کشور استفاده خوب شود.

وزیر بهداشت به بیان مهمترین ویژگی‌های المپیاد امسال دانشجویان علوم پزشکی اشاره و تاکید کرد: این المپیاد در حیطه‌های مختلف و با کار تیمی دانشجویان برگزار شد و دوم اینکه حیطه‌های مختلفی از کار بالینی همچنین تولید و فناوری از اینکه ما پژوهش‌های خود را برنامه‌محور کنیم تا بتوانیم در پژوهش‌های خود مشکلات مردم را رفع کنیم از ویژگی‌های المپیاد امسال بود. در واقع ما در این المپیاد هنر را وارد کردیم و به نظر من عرصه‌های خوب و جدیدی در المپیادهای دانشجویی امسال اضافه شد.

وی بر رفع مشکلات دانشجویان دستیاری و تسهیل شرایط این دانشجویان تاکید کرد و افزود: ما باید آیین‌نامه‌ها و مقررات دانشجویان دستیاری را بازبینی و شرایط را برای آنها تسیهل کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار