مهدی چمران :

ردپای امریکا و دستگاه های جاسوسی در هدایت حوادث اخیر مشهود است

تهران (پانا) - رییس شورای شهر تهران در واکنش به تحرکات اخیر دستگاه های جاسوسی در حمایت از اغتشاشگران اظهار کرد علاوه بر رییس جمهور امریکا، مجلس نمایندگان، سازمان CIA و سازمانهای جاسوسی دیگر از این اتفاقات حمایت و برخی ها هدایت کردند و برای وارد کردن ضربه به جمهوری اسلامی هزینه کردند و می کنند .

کد مطلب: ۱۳۱۴۹۹۷
لینک کوتاه کپی شد
ردپای امریکا و دستگاه های جاسوسی در هدایت حوادث اخیر مشهود است

در جریان برگزاری نود و ششمین صحن علنی شورای شهر تهران مهدی چمران در ابتدا ضمن گرامیداشت هفته وحدت اظهار کرد: انشاالله وحدت اسلامی یکپارچه که همه ما مسلمانان آرزوی آن را داریم شکل واقعی خود را پیدا کرده و به ثمر بنشیند.

رییس شورای شهر ضمن تسلیت به خانواده هایی که در اغتشاشات اخیر توسط آشوبگران به شهادت رسیدند، گفت: در این چند روز کشور شاهد تشییع شهدایی در تهران و دیگر شهرهای ایران بود که در برابر اغتشاشگران جانفشانی کرده و به فیض شهادت نائل شدند که برای خانواده و عزیزان آنان طلب صبر میکنیم.

وی در واکنش به تحرکات اخیر رژیم های متخاصم امریکا، اسرائیل و کشورهای معاند در حمایت از اغتشاشات کشور و خط دهی رسانه ای آنان گفت: همینطور که دیدیم کشورهای متخاصم استکباری دنیا حرکتی را علیه جمهوری اسلامی به بهانه بروز اغتشاشات در کشور به سرکردگی امریکا آغاز کردند، بطوریکه رییس جمهور این کشور از ادامه اغتشاشات و آشوبگری ها حمایت علنی کرد و از خاطر برده بود که در جریان انتخابات ریاست جمهوری چه بر سر مردم و کشورش آمده و چه حوادث عجیبی رخ داده بود.

وی ادامه داد: علاوه بر رییس جمهور امریکا، مجلس نمایندگان، سازمان CIA و سازمانهای جاسوسی دیگر از این اتفاقات حمایت و برخی ها هدایت کردند و برای وارد کردن ضربه به جمهوری اسلامی هزینه کردند و می کنند ضمن اینکه با استفاده از رسانه های جمعی و شبکه های معاند ماهواره ای تلاش دارند تا در حد اعلی برآتش این فتنه بدمند.

چمران در واکنش به ادامه این آتش افروزی های پوچ کشورها و شخصیت های غربی، اعلام کرد: دونالد ترامپ رییس جمهور سابق ایالات متحده هم خود را از این قائله فتنه گر عقب دید و با اعلام موضعی بیانیه ای در حمایت از آشوب ها و اغتشاشات ایران منتشر کرد که با موضع گیری این شخص زنجیره ی حمایت از اغتشاشات داخلی و آشوب ها که سوختن و آتش زدن و کشتار با گلوله بود تکمیل شد.

وی افزود: این افرادی که مدعی متمدن بودن می کنند چطور است که از کودکان بی سرپرست، افراد مریض و استفاده کنندگان از داروهای خاص حمایت نکردند و اقدام به قطع داروهای این افراد کردند اما از آدم کشی و تخریب و ضربه زدن به پیکره جامعه حمایت کردند؛ گویا کشور خودشان را با این مدل سیاست آباد کردند که به دنبال دیکته کردن این روش هستند.

چمران در پایان خطاب به این معاندین اظهار کرد: ما راه آبادگری را میدانیم، به خود متکی بودن را بلدیم، به اعتقادات خود پایبند بودن را عمل میکنیم و دنیا بداند پشت سر رهبری بودن اعتقاد ماست و قطعا با این رویکرد پیروزی بر افکار و اعمال شوم با مردم ایران است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار